نماینده آمریکا در امور کره شمالی از روستای مرزی دو کره بازدید کرد

به گزارش سفر به روسیه، نماینده ویژه آمریکا در امور کره شمالی امروز (پنج شنبه ) از یک روستای مرزی بین دو کره که به عنوان بخشی از اقدامات برای کاهش تنش های نظامی در بحبوحه یک کوشش دیپلماتیک وسیع تر برای حل بحران اتمی شبه جزیره کره است، بازدید به عمل آورد.

نماینده آمریکا در امور کره شمالی از روستای مرزی دو کره بازدید کرد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، سفارت آمریکا در سئول جزئیاتی را در رابطه با سفر استفان بیگان، نماینده ویژه آمریکا در امور کره شمالی به روستای پانمونجوم ارائه نکرد.

انتظار نمی رود که بیگان در این روستا با مقامات کره شمالی دیدار کند؛ روستایی که اغلب برای دیپلماسی میان متحدان و کره شمالی مورد استفاده قرار گرفته است.

بیگان پس از ورود به کره جنوبی در روز چهارشنبه اظهار داشت: واشنگتن در حال آنالیز کاهش محدودیت های سفر شهروندان آمریکایی به کره شمالی برای تسهیل ارائه محموله های یاری های انسانی به منظور یاری به حل بن بست در مذاکرات اتمی است.

وی اضافه نمود: از آن جایی که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به دنبال یک نشست تازه با رهبر کره شمالی است، واشنگتن کوشش خواهد نمود تا به ارسال یاری های خصوصی به کره شمالی به عنوان نشان دادن حسن نیتش سرعت بخشد.

بیگان تاکید نمود: من درک می کنم که بسیاری از سازمان های یاری های بشردوستانه که در کره شمالی فعالیت دارند، از اجرای سفت و سخت تحریم های بین المللی که گاها مانع ارسال یاری های انسانی مشروع به مردم کره شمالی می گردد، نگران هستند.

بیگان در جریان این سفر چهار روزه خود به کره جنوبی قصد دارد با مقامات این کشور درباره سیاست های متحدان در خصوص کره شمالی از جمله اجرای تحریم ها مذاکره کند. این نشست ها احتمالا شامل مذاکره درباره مراسم کلنگ زنی باشد که قرار است هفته آینده توسط دو کره در روستای پانمونجوم برای پروژه ارتباط مجدد جاده ها و خطوط راه برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 109

به "نماینده آمریکا در امور کره شمالی از روستای مرزی دو کره بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده آمریکا در امور کره شمالی از روستای مرزی دو کره بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید