نسخه آنلاین اپلیکیشن نگارستان رونمایی شد

به گزارش سفر به روسیه، همزمان با برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران؛ نسخه آنلاین نرم افزار معرفی جاذبه های گردشگری استان گلستان با نام نگارستان رونمایی شد.

نسخه آنلاین اپلیکیشن نگارستان رونمایی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، همزمان با آخرین روز از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران نسخه آنلاین اپلیکیشن جامع راهنمای گردشگری گلستان با نام نگارستان با حضور نورقلی پور نماینده مردم شریف کردکوی، بندرگز ،بندرترکمن و گمیشان، محمدابراهیم لاریجانی مدیرکل بازاریابی و تبلیغات و گردشگری، ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی استان گلستان و احمد تجری معاون گردشگری استان گلستان رونمایی شد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان گلستان به معرفی این اپلیکیشن پرداخت و گفت: اپلیکیشن گردشگری استان با نام نگارستان در اسفند 96 فراوری شد و در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه گردشگری نسخه آنلاین این نرم افزار رونمایی شد.

او در ادامه به اهداف از راه اندازی این نرم افزار اشاره نمود و اضافه نمود: اپلیکیشن نگارستان با هدف معرفی ظرفیت های حوزه گردشگری در استان گلستان به ویژه جاذبه های طبیعی، فرهنگی، سنتی و موقعیت استراتژیک استان برای ارتقای این ظرفیت ها و توسعه و تقویت زیر ساخت های گردشگری و فراهم سازی فرصت برای جذب حداکثری مسافر، ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای جامعه شهری و روستایی استان در نظر گرفته شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در ادامه به نحوه دسترسی به این اپلیکیشن اشاره نمود و گفت: برای دانلود و استفاده از اپلیکیشن نگارستان مخاطبان می توانند لینک مستقیم فایل نصب اپلیکیشن را از سرور پورتال اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان و نیز کافه بازار دریافت نمایند.

کریمی در خاتمه ابراز امیدواری کرد با راه اندازی اپلیکیشن گردشگری استان گلستان سفری خوش و لذت بخش برای مسافران و گردشگران این استان رقم بخورد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 146

به "نسخه آنلاین اپلیکیشن نگارستان رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه آنلاین اپلیکیشن نگارستان رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید