معاون پژوهش و فناوری دانشگاه امیرکبیر بیان کرد؛ ورود به روابط بین الملل؛ الزام امروز بانک ها، کوشش برای حضور R&ampD ها در دانشگاه

به گزارش سفر به روسیه، حسینی تودشکی گفت: یکی از الزامات امروز بانک ها بین المللی شدن است تا بانک خود بتواند مسائل و مسائل را حل نماید و به یک موضوع سیاسی تبدیل نشود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه امیرکبیر بیان کرد؛ ورود به روابط بین الملل؛ الزام امروز بانک ها، کوشش برای حضور R&ampD ها در دانشگاه

به گزارش ، حسین حسینی تودشکی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم افتتاح مرکز نوآوری مشترک دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر و بانک عامل که صبح امروز در دانشکده ریاضی برگزار گردید، اظهار کرد: خوشحالیم که امروز اولین مرکز نوآوری و کارآفرینی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر شکل می گیرد.

وی اضافه کرد: سیاست حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای رسیدن به دانشگاه نسل سه ایجاد ارتباط با صنعت است . البته این ارتباط به صورت جسته و گریخته وجود داشته است ولی هیچ گونه مدلی که بتواند این ارتباط را پایدار کند وجود نداشت.

حسینی تودشکی بیان نمود: از طرفی دانشگاه برای آنکه بتواند به صورت موثر احتیاج صنعت را وارد کار روزانه خود کند احتیاج به ایجاد مراکز نوآوری مشترک دارد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: از یک تا 2 سال قبل در این بخش با شرکت های مختلف از جمله شاخص و بانک های آینده، ملی و ملت تعامل می کنیم و این شرکت ها R&D خود را آورده اند.

وی اظهار کرد: در جلساتی که طی چند ماه گذشته با صنایع برگزار کردیم تا بتوانیم حضور R&D ها را در دانشگاه افزایش دهیم تا ارتباط موثرتری با صنعت ایجاد کنیم.

حسینی تودشکی گفت: بحثی که امروز بانک ها باید بر آن تمرکز نمایند International است؛ اگر بانک ها بتوانند در حوزه International ورود نمایند در موضوعاتی مثل پالرمو بانک خود می تواند مسئله را حل نماید قبل از اینکه به یک مسئله و مشکل سیاسی تبدیل گردد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان نمود: مرکزی که امروز افتتاح می گردد تنها مختص دانشکده ریاضیات و علوم کامپیوتر نیست و بانک ملت می تواند از این جهت به کل پتانسیل دانشگاه ورود کند و با دانشکده های دیگر دانشگاه صنعتی امیرکبیر وارد تعامل گردد.

وی گفت: دانشجویان دانشکده های دیگر دانشگاه دارای قابلیت های زیادی هستند که تنها به دانشکده ریاضیات و علوم کامپیوتر محدود نمی گردد؛ به طور مثال در حوزه هوافضا دانشجویی داریم که در برنامه نویسی بسیار ماهر و خبره است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 155

به "معاون پژوهش و فناوری دانشگاه امیرکبیر بیان کرد؛ ورود به روابط بین الملل؛ الزام امروز بانک ها، کوشش برای حضور R&ampD ها در دانشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون پژوهش و فناوری دانشگاه امیرکبیر بیان کرد؛ ورود به روابط بین الملل؛ الزام امروز بانک ها، کوشش برای حضور R&ampD ها در دانشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید