مشکل بزرگ استقلال هنوز پابرجاست، نباید به یک گل بسنده کرد

به گزارش سفر به روسیه، مجید نامجومطلق در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص دیدار روز دوشنبه استقلال برابر السد قطر گفت: بازی سختی پیش روی استقلال است و این تیم می داند که با یک تیم کاملاً حرفه ای باید بازی کند و من امیدوارم شفر و دستیارانش بهترین ترکیب را مقابل السد قرار داده تا بتوانند نتیجه لازم را مقابل این تیم کاملاً حرفه ای به دست بیاورند.

مشکل بزرگ استقلال هنوز پابرجاست، نباید به یک گل بسنده کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال توضیح داد: السد تیم پرمُهره ای است، بازیکنان بزرگی مثل ژاوی و گابی دارد و از خط هافبک پرقدرتی برخوردار است؛ بنابراین کادر فنی باید بررسی خوبی از این تیم داشته باشد تا بتواند در تهران نتیجه لازم را به دست بیاورد.

وی گفت: یکی از امتیازاتی که استقلال دارد، میزبانی در بازی رفت است و این تیم باید از این موقعیت به دست آمده، بهترین استفاده را نموده و نتیجه قابل قبولی هم کسب کند.

نامجومطلق در پاسخ به این پرسش که این روزها از شفر انتقاد می گردد که تغییر زیادی در ترکیبش به وجود می آورد، گفت: حساسیت بازی با السد زیاد است، استقلال باید با یک ترکیب خوب به میدان برود. اعتقاد دارم شفر همه بازیکنان را آزمایش کرد تا بتواند ترکیب اصلی خود را برای دیدار برابر السد به دست بیاورد. البته آبی پوشان با کمبود بازیکن روبرو هستند و در خط دفاع و هافبک مشکل دارند؛ بنابراین بازیکنان خارجی که به خدمت گرفته اند باید روز دوشنبه خود را نشان دهند تا شفر از خریدهایی که نموده، راضی باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: طارق همام بازیکن بسیار خوبی است اگرچه دقایق زیادی به میدان نرفته اما نشان داد از هوش بالایی برخوردار است و اگر کاملاً در استقلال با دیگر بازیکنان هماهنگ گردد، بسیار مفید خواهد بود.

وی توضیح داد: صعود استقلال بستگی به خودش دارد، آنها نباید به فکر این باشند که بازی را با نتیجه یک بر صفر به سرانجام برسانند زیرا این نتیجه ضمانتی ندارد و هر اتفاقی می تواند باعث حذف استقلال مقابل السد گردد؛ بنابراین باید به فکر یک بازی پرگل باشد تا در بازی برگشت، زمان را مدیریت و نتیجه مطلوب را به دست بیاورد.

نامجومطلق در خصوص حضور هواداران در بازی روز دوشنبه اعلام نمود: حمایت تماشاگران همیشه برای استقلال کارساز بوده زمانی که خود من در السد بازی می کردم، وقتی به تهران آمدیم، بازیکنان السد از حضور پرشور هواداران استقلال شوکه گردیده بودند و تأثیر منفی بر روی آنها گذاشته بود؛ بنابراین حضور هواداران استقلال و تشویق تیمشان از آغاز تا سرانجام بازی می تواند در نتیجه به دست آمده مقابل السد مفید واقع گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 12

به "مشکل بزرگ استقلال هنوز پابرجاست، نباید به یک گل بسنده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل بزرگ استقلال هنوز پابرجاست، نباید به یک گل بسنده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید