مدیرعامل استقلال خوزستان: فعلا قصد تیم داری در لیگ بانوان را نداریم

به گزارش سفر به روسیه، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با بیان این که فعلا قصد تیم داری در لیگ برتر بانوان را ندرایم، گفت: علاقه مند به تیم داری هستیم ولی بودجه لازم را نداریم.

مدیرعامل استقلال خوزستان: فعلا قصد تیم داری در لیگ بانوان را نداریم

امیر سلطانی در گفت وگو با خبرنگاران – منطقه خوزستان، درباره علت عدم تیم داری این باشگاه در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، اظهارکرد: برای تیم داری بودجه نداریم. به هر حال فعلا قصد تیم داری در بخش بانوان را ندرایم، مگر این که در جلسه هیات مدیره که قرار است برگزار گردد، اتفاق دیگری بیفتند.

وی گفت: به تیم داری در بخش بانوان بسیار علاقه مند هستیم ولی نمی توانیم قول بدهیم و بعد از عهده آن بر نیاییم. باشگاه هایی در خوزستان هستند که می توانند در لیگ بانوان تیم داشته باشند ولی ما واقعا بودجه لازم را نداریم. مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به وضعیت تیم آقایان این باشگاه نیز اضافه نمود: سال جاری تیم آقایان از کادرفنی گرفته تا بازیکنان با سه میلیارد تومان بسته شد، در حالی که شاهد هستید که دیگر تیم های خوزستانی با هزینه های بسیار بسته گردیده اند. خدا را شکر تیم خوبی داریم و از نتایج راضی هستیم و امیدواریم که سال جاری نتیجه بگیریم. وی اضافه نمود: در چند بازی از جمله نفت آبادان و پدیده با بدشانسی روبرو شدیم ولی خدا را شکر در مجموع تا این جای رقابت ها از نتایج و عملکرد کادرفنی و بازیکنان راضی هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 30

به "مدیرعامل استقلال خوزستان: فعلا قصد تیم داری در لیگ بانوان را نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل استقلال خوزستان: فعلا قصد تیم داری در لیگ بانوان را نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید