مائده برهانی: برخی بازیکنان ملی پوش در لیگ پسرفت دارند، حضورم در لیگ ترکیه مورد توجه بوده است

به گزارش سفر به روسیه، مائده برهانی، لژیونر والیبال بانوان ایران گفت: متاسفانه بازیکنان در لیگ به جای پیشرفت دربرخی مواقع پسرفت می نمایند.

مائده برهانی: برخی بازیکنان ملی پوش در لیگ پسرفت دارند، حضورم در لیگ ترکیه مورد توجه بوده است

مائده برهانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: شرایط در لیگ ترکیه بسیار خوب و همه چیز مساعد است. باشگاه پایبند به تعهداتش است. در فاصله ای که به لیگ ترکیه پیوستم سه بازی دوستانه را برای تیمم انجام دادم که بسیار خوب بود.

وی اضافه نمود: سطح فنی لیگ ترکیه بسیار بالاست. من در لیگ یک ترکیه بازی می کنم. در سوپرلیگ 12 تیم حضور دارند. در لیگ یک دو گروه 14 تیمی است. از این تعداد دو گروه 4 تیمی که در مجموع 8 تیم می گردد به مرحله پلی آف راه پیدا می نمایند. لیگی بسیار حرفه ای و سطح بالا، بسیار خوشحالم که دراین فضا بازی می کنم.

ملی پوش تیم والیبال بانوان ایران ادامه داد: واقعا هر بازی دراین لیگ درس های زیادی برایم دارد. در سه بازی دوستانه ای که حضور داشتم تجربیات بسیار ارزشمندی کسب کرد. با توجه به این که سال گذشته در لیگ بلغارستان بازی نموده بودم به سرعت توانستم در اینجا نیز با شرایط وفق پیدا کنم و سریع جا بیفتم.

برهانی یادآورشد: در حال حاضر تنها بازیکن خارجی تیم من هستم، البته گفته شده است که در پست دریافت بازیکن خارجی دیگری نیز اضافه خواهد شد که دراین مورد خیلی اطلاعات زیادی ندارم و نمی دانم برنامه باشگاهم چیست.

وی اشاره ای نیز به قراردادش با تیم کچورن اسپور داشت و دراین باره گفت: قراردادم را فعلا برای یک فصل بسته ام، البته مسئولان باشگاه از همان اول می خواستند که قراردادم دوساله بسته گردد. الان هم زمزمه هایی مبنی بر اینکه دو ساله قرار داد ببندند وجود دارد. باشگاه دوست دارد که قراردادم را تمدید کنم. باید ببینم در فصل آینده چه می گردد، البته من هم راغبم که قراردادم را تمدید کنم اما باید ببینم تا خاتمه فصل چه پیش می آید.

کاپیتان تیم ملی ایران یادآور شد: قطعا حضور بازیکنان تیم ایران در لیگ های خارجی تاثیرات مثبتی بر والیبال بانوان ایران خواهد گذاشت. متاسفانه لیگ ما به لحاظ فنی و مالی خیلی خوب نیست. همین امر باعث می گردد تا بازیکنان انگیزه زیادی نداشته باشند.

وی توضیح داد: در لیگ ایران بازیکن خارجی نداریم. به لحاظ فنی سطح بالایی را شاهد نیستیم. در واقع لیگ ایران فرسایشی است و مانعی برای پیشرفت بازیکنان است. بازیکنان به تیم ملی راه پیدا می نمایند و به سطح بالایی می رسند اما پس از ورود به لیگ با شرایطی روبرو می شوند که به جای پیشرفت، در برخی مواقع پسرفت دارند. امیدوارم لیگ ما نیز روزی پویا گردد و یا تعداد بازیکنان لژیونر ما بیشتر گردد.

مائده برهانی گفت: تمام کوشش من این است که در لیگ ترکیه نماینده خوبی برای والیبال بانوان ایران باشم و تجربیات ارزشمندی را کسب کنم. خوشبختانه در همین چند بازی دوستانه کارشناسان و مسئولان باشگاه از عملکردم خیلی راضی بودند. حضورم در لیگ ترکیه نیز با توجهات زیادی همراه بود تا جایی که می گفتند توانایی دختران ایرانی بسیار بالا است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 60

به "مائده برهانی: برخی بازیکنان ملی پوش در لیگ پسرفت دارند، حضورم در لیگ ترکیه مورد توجه بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مائده برهانی: برخی بازیکنان ملی پوش در لیگ پسرفت دارند، حضورم در لیگ ترکیه مورد توجه بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید