فوتبال دنیا، پیروزی آسان منچسترسیتی و لیورپول در شب توقف منچستریونایتد، برایتون بدون دنیابخش به تساوی رضایت داد

به گزارش سفر به روسیه، فوتبال دنیا - سیزدهمین هفته از لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی دو تیم بالای جدولی و توقف شیاطین سرخ شروع شد. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، پیروزی آسان منچسترسیتی و لیورپول در شب توقف منچستریونایتد، برایتون بدون دنیابخش به تساوی رضایت داد

به گزارش خبرنگاران، در نخستین شب از هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس امشب (شنبه) شش دیدار برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم های منچسترسیتی و لیورپول پیروز شدند و منچستریونایتد در اولدترافورد متوقف شد.

در لندن، منچسترسیتی صدرنشین میزبان خود وستهام را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد. در این دیدار داوید سیلوا در دقیقه 11، رحیم استرلینگ در دقیقه 19 و لروی سانه دو بار در دقایق 34 و 90 گلزنی کردند.

لیورپول هم با نتیجه 3 بر صفر از سد میزبانش واتفورد گذشت. در این بازی که از دقیقه 83، لیورپول با اخراج جردن هندرسون 10 نفره به کارش ادامه داد، محمد صلاح در دقیقه 67، الکساندر آرنولد در دقیقه 76 و روبرتو فیرمینو در دقیقه 89 گل های تیم قرمزپوش مرسی ساید را به ثمر رساندند.

منچستریونایتد اما برای هفتمین بار در این فصل متوقف شد، وقتی که در بازی خانگی اش مقابل کریستال پالاس به تساوی بدون گل رضایت داد.

در سایر بازی ها برایتون بدون بازیکن ایرانی خود علیرضا جهانبخش که مصدوم است، در خانه مقابل لسترسیتی به تساوی یک - یک رضایت داد. لسترسیتی در دقیقه 28 این بازی 10 نفره شد.

امروز همچنین اورتون در دیداری خانگی مقابل کاردیف سیتی با یک گل پیروز شد و فولام با نتیجه 3 بر 2 از سد میهمانش ساوتهمپتون گذشت. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 92

به "فوتبال دنیا، پیروزی آسان منچسترسیتی و لیورپول در شب توقف منچستریونایتد، برایتون بدون دنیابخش به تساوی رضایت داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پیروزی آسان منچسترسیتی و لیورپول در شب توقف منچستریونایتد، برایتون بدون دنیابخش به تساوی رضایت داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید