عمل انساندوستانه راننده و مسافران اتوبوس پس از تصادف آمبولانس!

به گزارش سفر به روسیه، عمل انساندوستانه راننده و مسافران اتوبوس پس از تصادف آمبولانس در یکی از چهارراه های چین سوژه رسانه ها شد.

عمل انساندوستانه راننده و مسافران اتوبوس پس از تصادف آمبولانس!

به گزارش خبرنگار، عمل انساندوستانه راننده و مسافران یک اتوبوس پس از تصادف آمبولانس در یکی از چهارراه های چین سوژه رسانه ها شد. یک آمبولانس که در حال حمل یک فرد سالخورده که دچار حمله قلبی شده بود، به بیمارستان بود که در چهارراهی در شهر ژین تای استان هبئی با یک خودرو تصادف کرد و راننده و مسافران اتوبوس مذکور کوشش کردند تا جان قربانی را نجات دهند.

در ویدئویی که منتشر شده، مشاهده می گردد که بلافاصله مسافران اتوبوس پیاده شده و با انتقال قربانی به داخل اتوبوس، با یاری راننده کوشش می نمایند او را هر چه سریع تر به بیمارستان برسانند. در حالی که مسافران از اتوبوس پیاده شده و سوار اتوبوس جایگزین می شوند، گروه اورژانس و خانواده قربانی با راننده اتوبوس او را به نزدیک ترین بیمارستان رساندند.

این ویدئو در شبکه های اجتماعی چین منتشر و تبدیل به ویدئویی داغ شد. بسیاری از کاربران عمل انساندوستانه مسافران حاضر در اتوبوس را ستودند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: دیدن چنین صحنه هایی به من امید می دهد. خوشحالم که می بینم هنوز هم انسان هایی هستند که از خودگذشتگی و فداکاری می نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 114

به "عمل انساندوستانه راننده و مسافران اتوبوس پس از تصادف آمبولانس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمل انساندوستانه راننده و مسافران اتوبوس پس از تصادف آمبولانس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید