تقدیر رئیس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

به گزارش سفر به روسیه، رئیس فدراسیون جهانی تکواندو طی پیامی از برگزاری پیروز سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی تشکر و قدردانی کرد.

تقدیر رئیس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رئیس فدراسیون دنیای تکواندو پس از برگزاری پیروز سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون دنیای به میزبانی جزیره کیش پیغام تبریک خود را خطاب به ریاست فدراسیون تکواندو ایران سید محمد پولادگر ارسال کرد.

متن پیغام تبریک به توضیح ذیل می باشد:

جناب آقای پولادگر

ریاست محترم فدراسیون تکواندو ایران

بدینوسیله تبریکات صمیمانه خود را برای سازماندهی پیروز شما در راستای برگزاری سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون دنیای - منطقه آسیا اعلام می نمایم؛ حضور در رویداد مذکور باعث خوشحالی و افتخار من بود.

مراتب سپاسگزاری خود را از جنابعالی و تمام کارکنان فدراسیون تکواندو ایران برای کوشش دلسوزانه و بی دریغ به منظور برگزاری پیروز رویداد مذکور را پذیرا باشید. همچنین از مهمان نوازی و پذیرایی گرم و صمیمانه شما در مدت اقامت خود در جزیره کیش کمال تشکر را دارم.

امیدوارم که این پیروزیت فرصتی باشد تا انگیزه توسعه تکواندو در ایران را افزایش دهد و فدراسیون دنیای تکواندو خوشحال خواهد شد تا درحد امکان از فدراسیون شما حمایت و پشتیبانی نماید.

بار دیگر از حمایت و همکاری جنابعالی در راستای بسط و گسترش تکواندو تشکر می نمایم و منتظر دیدار شما در مسابقات قهرمانی دنیا به میزبانی منچستر می باشم.

با تقدیم احترامات

چانگ وان چو

رییس فدراسیون دنیای تکواندو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 157

به "تقدیر رئیس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر رئیس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید