الهه احمدی: باد روی عملکردم تاثیر منفی گذاشت

به گزارش سفر به روسیه، پرچمدار کشورمان در بازی های آسیایی، گفت : مسابقات سه وضعیت همیشه سنگین است و شرایط آب و هوایی اندونزی هم آن را سخت تر نموده بود.

الهه احمدی: باد روی عملکردم تاثیر منفی گذاشت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از جاکارتا، الهه احمدی، تیرانداز کشورمان که در دومین فینال تیراندازی بازی های آسیایی اندونزی هم از کسب مدال باز ماند، گفت : مسابقات سه وضعیت همیشه سنگین است و این بار شرایط آب وهوایی اندونزی هم مزید برعلت شد که روی عملکردم تاثیر منفی گذاشته گردد. امروز (چهارشنبه) هوا خیلی گرم و شرجی بود و باد هم بود که توی 50 متر خیلی تاثیرگذار است.

او ادامه داد: مرحله مقدماتی متوسطی را پشت سرگذاشتم ولی خوب کار کردم و تیرهای مناسبی برای حضور در فینال شلیک کردم اما در فینال نتوانستم خوب کار کنم و چند تیر در وضعیت به زانو و ایستاده را خوب شلیک نکردم و از مدال بازماندم.

او در پاسخ به این که فکر نمی کند تیراندازی با افت روبرو گردیده است؟ گفت : من اصلا افتی نمی بینم. ما بعد از ریو یک سال استراحت داشتیم و بعد تمرینات مان را آغاز کردیم و به بازی های آسیایی آمدیم. اگر شما بازی های پالمبانگ را با اینچئون مقایسه کنید می بینید که ما پیشرفت هم داشته ایم. ما در تفنگ بادی و سه وضعیت آقایان و خانم ها فینالیست داشتیم که این نشان از پیشرفت ما در تیراندازی است ولی شرایط در فینال خیلی سخت است. اما ثبت این رکوردها در بخش تفنگ نشان می دهد که ما خیلی پیشرفت داشته ایم. ضمن این که تجربه فینال ما از رقیبان مان خیلی کم تر است.

پرچمدار کشورمان در انتها گفت: قرار است تمرینات مان را از همین جا آغاز کنیم و مستقیم به کره جنوبی برویم برای بازی های جهانی که امیدوارم بتوانیم سهمیه کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 7

به "الهه احمدی: باد روی عملکردم تاثیر منفی گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهه احمدی: باد روی عملکردم تاثیر منفی گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید