استاد امیرخانی لوگوی سازمان میراث فرهنگی را می نویسد

به گزارش سفر به روسیه، در مراسم رونمایی از کتاب نامه بفرزند جدیدترین کتاب اسلامی ندوشن درخواست خوشنویسی لوگوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، توسط استاد غلامحسین امیرخانی پدر خوشنویسی معاصر ایران از سوی این سازمان مطرح شد.

استاد امیرخانی لوگوی سازمان میراث فرهنگی را می نویسد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، در مراسم رونمایی از کتاب نامه بفرزند و گشایش نمایشگاه آثار استادان انجمن خوشنویسان ایران که عصر دیروز آدینه 28 دی ماه در این مجموعه برگزار گردید درخواست خوشنویسی لوگوی سازمان میراث فرهنگی توسط استاد غلامحسین امیرخانی از سوی دکتر محمدحسن طالبیان معاون میراث فرهنگی کشور به نمایندگی از این سازمان مطرح شد که مورد استقبال استاد امیرخانی نهاده شد.

مجتبی سبزه استاد برجسته انجمن خوشنویسان ایران نیز در مورد ضرورت انجام این کار گفت: آرم هر سازمان یا شرکتی ویترین معرفی آن سازمان است و سازمان میراث فرهنگی ایران که آثار هنری فاخر ایرانی را در موزه های خود جای داده ضرورت دارد برترین خوشنویس معاصر، آرم این سازمان را بازطراحی کند.

طالبیان معاون میراث فرهنگی کشور در ادامه این مراسم گفت: بسیار خوشنودیم که استاد امیرخانی پذیرفته اند خوشنویسی لوگوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را انجام دهند که اصل آن را در موزه قرار خواهیم داد. از وی بابت این زحمت تشکر ویژه داریم.

این درخواست پیرو پیشنهاد دکتر امیررضا شریف نیا مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مبنی بر بازنویسی و بازطراحی لوگوی این سازمان مطرح شد که در مراسم روز گذشته از سوی معاون میراث فرهنگی کشور به نمایندگی از این سازمان اعلام شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 128

به "استاد امیرخانی لوگوی سازمان میراث فرهنگی را می نویسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاد امیرخانی لوگوی سازمان میراث فرهنگی را می نویسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید