50 تن گوشت منجمد در آذربایجان غربی توزیع می گردد

به گزارش سفر به روسیه، به گزارش خبرنگاران، جعفرصادق اسکندری بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار آذربایجان غربی اظهارداشت: با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی مقدار 50 تن گوشت منجمد در سطح استان توزیع می گردد.

50 تن گوشت منجمد در آذربایجان غربی توزیع می گردد

وی با بیان اینکه از این میزان 25 تن برای مصرف مردمی و مابقی در سطح دانشگاه ها توزیع می گردد اضافه نمود: مردم برای تهیه این میزان گوشت به وسیله فروشگاه های زنجیره ای که اطلاع رسانی می گردد می توانند اقدام به تهیه گوشت مورد احتیاج خود بکنند.

اسکندری با اشاره به اینکه طی هفته جاری 13 تن گوشت گرم وارد بازار و به ترتیب اولویت در جمع شرکت تعاونی کارمندان، کارکنان، کارگران و فروشگاه های زنجیره ای و کوروش توزیع شد گفت: این گوشت ها با قیمت مصوب 37500 تومان در سطح ارومیه و شهرستانهای تابعه برای تامین احتیاجهای مردمی توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته با مشکل تامین لاستیک برای احتیاجهای رانندگان روبرو بودیم اضافه نمود: در خصوص توزیع لاستیک بین رانندگان ماشین آلات سنگین استان از تعداد پنج هزار و 421 حلقه لاستیک دریافتی تعداد چهار هزار و 617 حلقه توسط سازمان راهداری و تعداد 98 حلقه توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان توزیع و مقدار 706 حلقه آماده توزیع، موجود است.

اسکندری از انجام شش هزار و 350 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی در سطح استان طی نیمه نخست ماه مهرماه اطلاع داد و مطرح نمود: در طی این بازرسی ها 509 فقره پرونده تخلف با 541 عنوان تخلف به ارزش بیش از 111 میلیارد تومان پرونده تشکیل شد و جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 57

به "50 تن گوشت منجمد در آذربایجان غربی توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 تن گوشت منجمد در آذربایجان غربی توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید