200 مامور مخفی امنیت نشست ترامپ-کیم را تامین می کنند

به گزارش سفر به روسیه، یک روزنامه به نقل از یک منبع آگاه فاش کرد که بیش از 200 مامور سرویس مخفی آمریکا وارد هانوی پایتخت ویتنام خواهند شد تا امنیت نشست رهبران ایالات متحده و کره شمالی را تضمین کنند.

200 مامور مخفی امنیت نشست ترامپ-کیم را تامین می کنند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه وی ان اکسپرس امروز شنبه به نقل از یک منبع آگاه نوشت: بیش از 200 مامور سرویس مخفی آمریکا امروز شنبه وارد هانوی می شوند تا امنیت دیدار دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی را تامین کنند.

این نشست قرار است هفته آینده در پایتخت ویتنام برگزار شود. یک منبع آگاه در این باره گفت: ماموران سرویس مخفی آمریکا با چهار فروند هواپیما از پایگاه نظامی در ژاپن وارد فرودگاه بین المللی هانوی خواهند شد. این ماموران قرار است در جریان برگزاری دیدار ترامپ و کیم، در یکی از هتل های این شهر اسکان داده شوند.

هفته گذشته نیز آمریکا چند فروند هواپیمای ترابری نظامی سی 17 را به هانوی اعزام کرد تا تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای برگزاری این دیدار را به پایتخت ویتنام منتقل نماید. این تجهیزات شامل یک فروند بالگرد و دو دستگاه خودرو بوده است که ترامپ قصد دارد در جریان این سفر از آنها استفاده کند.

دیدار ترامپ و کیم قرار است طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری برگزار شود. دو طرف ژوئن سال گذشته برای نخستین بار در سنگاپور دیدار کرده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 266

به "200 مامور مخفی امنیت نشست ترامپ-کیم را تامین می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 مامور مخفی امنیت نشست ترامپ-کیم را تامین می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید