150هزار مترمربع پروژه دانشگاهی توسط خیّرین در حال ساخت است

به گزارش سفر به روسیه، قائم مقام وزیر علوم با اشاره به نقش مهم خیّرین در توسعه آموزش عالی گفت: 150هزار مترمربع پروژه توسط خیّرین در دانشگاه های کشور در حال ساخت است.

150هزار مترمربع پروژه دانشگاهی توسط خیّرین در حال ساخت است

به گزارش خبرنگاران، دکترعبدالرضا باقری در جمع اعضای بنیاد خیّرین دانشگاه دامغان گفت: ورود خیرین می تواند به پیشبرد اهداف آموزشی و علمی و اجرای پروژه های نیمه تمام دانشگاه ها یاری و کمبود اعتبارات دولتی را جبران می نماید.

وی بابیان اینکه بالغ بر 65 بنیاد حامی خیّرین دانشگاه طی چهار سال اخیر در دانشگاه های کشورایجادشده است، گفت: یاری به دانشجویان بی بضاعت، درمان دانشجویان، بورسیه کردن دانشجویان و افزایش توان علمی دانشجویان از مهم ترین اهداف بنیاد خیّرین دانشگاه ها محسوب می گردد.

رئیس مرکز هیات های امنا و هیات ممیزه وزارت علوم با بیان اینکه

دانشگاه یک سرمایه اجتماعی است، گفت: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی می بایست با تربیت نیروی انسانی کارآمد اثرگذاری خود را در حل مسائل جامعه دوچندان نمایند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر باقری با قدردانی از دکتر علی اصغر عالمی، عضو بنیاد خیرین حامی دانشگاه دامغان برای واگذاری خانه سنتی خود به این دانشگاه گفت: می توان این بنا را به عنوان موزه علمی مورد استفاده قرار داد و از آن برای شناساندن چهره های ماندگار شهر دامغان استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 71

به "150هزار مترمربع پروژه دانشگاهی توسط خیّرین در حال ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "150هزار مترمربع پروژه دانشگاهی توسط خیّرین در حال ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید