کمپ تیم ملی فوتبال ایتالیا به بیمارستان تبدیل شد

به گزارش سفر به روسیه، محل تمرینات ملی پوشان فوتبال ایتالیا به مرکزی برای نگهداری و رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا تبدیل شده است.

کمپ تیم ملی فوتبال ایتالیا به بیمارستان تبدیل شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، با وجود تعطیلی تمامی مسابقات فوتبال و همه بازی های ملی تا اطلاع ثانوی، زمین تمرینی کوورچانو تیم فوتبال ایتالیا تعطیل نشده چرا که قرار است از این مجتمع ورزشی به عنوان محلی برای نگهداری بیماران مبتلا به کرونا در شهر فلورانس استفاده گردد.

کوورچانو علاو بر محل تمرین ملی پوشان فوتبال ایتالیا در رده های سنی مختلف، مکان برگزاری کلاس های مربیگری فوتبال این کشور نیز هست اما اکنون از این زمین تمرینی به عنوان یک بیمارستان استفاده می گردد.

با توجه به شیوع افسارگسیخته کرونا در ایتالیا و کمبود تجهیرات پزشکی و تخت در بیمارستان های این کشور، بسیاری از ساختمان های دولتی این کشور تغییر کاربری داده و به بیمارستان تبدیل شده اند تا از فشار موجود روی بیمارستان ها مملو از بیمار کاسته گردد.

طبق گزارش نشریه مساجرو ایتالیا، زمین تمرینی کوورچانو از دو روز دیگر آماده پذیرش 54 بیمار خواهد بود. این مرکز تمرینی 54 اتاق دارد که گویا قرار است از آنها به عنوان محل نگهداری آن دسته از بیمارانی استفاده گردد که از حالت وخیم و بخش مراقبت های ویژه خارج شده اند اما هنوز احتیاج به مراقبت دارند یا باید در قرنطینه باقی بمانند تا زمانی که تست کرونای آنها منفی اعلام گردد. این افراد، کسانی خواهند بود که به هر دلیلی امکان قرنطینه شدن در منازل خود را ندارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 870

به "کمپ تیم ملی فوتبال ایتالیا به بیمارستان تبدیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپ تیم ملی فوتبال ایتالیا به بیمارستان تبدیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید