واکنش مجیدی به نخستین شکست روی نیمکت تیم ملی امید

به گزارش سفر به روسیه، سرمربی تیم المپیک ایران بعد از نخستین شکست در بازی تدارکاتی مقابل ازبکستان گفت: به دلیل اشتباهات زیاد در نیمه دوم، به حریف موقعیت دادیم و بازی را باختیم اما امیدوارم در مسابقه بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

واکنش مجیدی به نخستین شکست روی نیمکت تیم ملی امید

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فرهاد مجیدی درباره شکست یک بر صفر تیم ملی امید برابر ازبکستان در تاشکند گفت: هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند و شاهد بازی بسیار خوبی بودیم. فکر می کنم در نیمه نخست بازی به صورت متعادل پیش می رفت اما در نیمه دوم تیم ما دچار اشتباهات زیادی شد و کیفیت فنی بازی ما پایین آمد. به دلیل همین اشتباهات به حریف موقعیت دادیم و بازی را باختیم اما امیدوارم در مسابقه بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم امید اضافه نمود: بازی های تدارکاتی مهمترین فرصت برای شناسایی نقاط ضعف است. ازبکستان هم حریف بسیار خوبی بود که محکم و فیزیکی بازی می کرد. فکر می کنم این بازی از نظر فنی برای ما بسیار مفید بود. همچنین کوشش کردیم از تعویض ها برای شناسایی نفرات به خوبی استفاده کنیم و به بازیکنان بیشتری میدان بدهیم.

سرمربی تیم امید ازبکستان:

همچنین لوبینکو درولوویچ گفت: شاهد بازی بسیار خوبی از سوی هر دو تیم بودیم. فکر می کنم تیم ایران در نیمه نخست عملکرد بهتری داشت. با این وجود ما در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و در نهایت پیروز به گلزنی شدیم. در ادامه نتیجه را حفظ کردیم که از این بابت خوشحالم. به بچه های خودمان افتخار می کنم چون همه کوشش خودشان را کردند تا برابر تیم قدرتمندی مثل ایران پیروز شویم.

درولوویچ همچنین اضافه نمود: به نظرم ایران تیم بسیار قدرتمند و شایسته ای است که بازیکنان خوبی در اختیار دارد و به ما فشار زیادی وارد کرد. آنها چند موقعیت خوب برای گلزنی داشتند و می توانستند به گل تساوی برسند.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 311

به "واکنش مجیدی به نخستین شکست روی نیمکت تیم ملی امید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مجیدی به نخستین شکست روی نیمکت تیم ملی امید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید