هیچکس اندازه هواداران استقلال عذاب نکشید

به گزارش سفر به روسیه، شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگاران و در خصوص حذف استقلال از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: مقابل الدحیل شروع خوبی داشتیم اما متأسفانه بعد از زدن گل به راحتی و به سرعتی دروازه ما باز شد و نتوانستیم این بازی را با پیروزی تمام کنیم. البته این عدم نتیجه گیری را سرمربی سابق آبی پوشان یعنی وینفرد شفر باید پاسخگو باشد که تیم را به این حال و روز انداخت.

هیچکس اندازه هواداران استقلال عذاب نکشید

وی شرح داد: هیچکس به اندازه هواداران استقلال عذاب نکشید. آنها که همیشه و همه جا کنار تیمشان هستند سختی های زیادی در این فصل کشیدند و حتی در بدترین شرایط از تیمشان حمایت کردند اما افسوس که کسی قدر این عزیزان را نمی داند و نمی داند برخی از آنها برای تماشای بازی چه هزینه ای متحمل می شوند.

پیشکسوت استقلال شرح داد: استقلال به یک خانه تکانی نیاز دارد تا بتواند برای شروع فصل جدید، تیمی پرقدرت را روانه میدان کند.

وی گفت: استقلال باید در تمام رده ها، جابه جایی های منطقی انجام دهد و کسانی را که در حد و اندازه این تیم بزرگ و مردمی نیستند بیرون کند تا شاید این اتفاق باعث شود کسانی به استقلال بیایند که قدر این پیراهن بزرگ را که مردان بزرگی بر تن کرده اند بدانند.

وی در خصوص دیدار روز شنبه آبی پوشان برابر صنعت نفت آبادان گفت: همیشه بازی برابر تیم های خوزستانی خصوصاً نفت آبادان برای استقلال حساس و سخت بوده است. استقلال باید امیدوار باشد بتواند با پیروزی برابر نفت آبادان و سپیدرود رشت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده را بدست بیاورد. نفت هم چون استرس سقوط به لیگ یک را ندارد مطمئناً با آرامش به میدان خواهد آمد و آبی پوشان باید با تفکرات مربی جدیدشان و ارائه یک بازی منطقی، این دیدار را با پیروزی به خاتمه برسانند.

هافبک پیشین استقلال در خاتمه اعلام کرد: تنها نماینده ما در لیگ قهرمانان، ذوب آهن است که توانست به دور بعد صعود کند و من امیدوارم مسئولان ذوب آهن قدر این صعود را بدانند و به تقویت تیمشان و دادن امکانات به سرمربی تیم، ذوب آهن بتوان تا فینال لیگ قهرمانان پیش رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 190

به "هیچکس اندازه هواداران استقلال عذاب نکشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچکس اندازه هواداران استقلال عذاب نکشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید