هوینس: جریاناتی در تیم بود که می خواستند کواچ از بایرن مونیخ برود

به گزارش سفر به روسیه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ می گوید بازیکنان این تیم از او و دیگر مدیران این باشگاه خواسته بودند تا نیکو کواچ از سمت سرمربیگری باواریایی ها اخراج گردد.

هوینس: جریاناتی در تیم بود که می خواستند کواچ از بایرن مونیخ برود

به گزارش خبرنگاران، اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در گفت وگو با شبکه تلویزیونی ZDF آلمان درباره تصمیم این باشگاه برای اخراج نیکو کواچ پس از شکست 5 بر یک تحقیرآمیز بایرن مقابل اینتراخت فرانکفورت در هفته دهم بوندس لیگای آلمان گفت: مطمئناً جریاناتی در تیم بود که می خواستند کواچ از بایرن برود. به همین خاطر بود که مدیریت باشگاه بر این مبنا واکنش نشان داد.

مدیران باشگاه بایرن مونیخ پس از اخراج نیکو کواچ به طور موقت هانسی فلیک، دستیار او را به عنوان سرمربی باواریایی ها معرفی کردند، کسی که در اولین بازی که روی نیمکت سرمربیگری بایرن نشست، این تیم را به فزونی 2 بر صفر مقابل المپیاکوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان رساند و سپس فزونی 4 بر صفر مقابل بوروسیا دورتموند را برای باواریایی ها به ارمغان آورد. حالا خبر می رسد مدیران بایرن قصد دارند راهنمایی این تیم تا انتها فصل را به فلیک بسپارند تا در تابستان آینده در شرایطی بهتر با گزینه هایی همچون توماس توخل و اریک تن هاخ مذاکره نمایند.

هوینس در این باره گفت: طی مذاکراتی که قرار است چند هفته دیگر شروع گردد، قطعاً ابتدا در خصوص هانسی فلیک صحبت خواهیم کرد. یک چیز پس از این هفته درخشان با دو برد متقاعدنماینده، واضح و روشن است و آن اینکه نمی توانیم هانسی فلیک را کنار بگذاریم و کسی را برای سرمربیگری انتخاب کنیم که تنها چند ماه قادر به کار کردن باشد.

بایرن در حال حاضر با 21 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی بوندس لیگاست و با بوروسیا مونشن گلادباخ صدرنشین یک امتیاز اختلاف دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 546

به "هوینس: جریاناتی در تیم بود که می خواستند کواچ از بایرن مونیخ برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوینس: جریاناتی در تیم بود که می خواستند کواچ از بایرن مونیخ برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید