نگاهی به گسترش ویروس کرونا در آمریکا در پرس تی وی

به گزارش سفر به روسیه، برنامه این هفته ما مردم در شبکه پرس تی وی به بررسی موضوع گسترش ویروس کرونا در آمریکا و مبارزه علیه آن در این کشور می پردازد.

نگاهی به گسترش ویروس کرونا در آمریکا در پرس تی وی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه با نگاهی به شرایط شیوع ویروس کرونا در ایالت های مختلف آمریکا و آمار مبتلایان در این کشور، واکنش های ترامپ در این رابطه را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

همچنین در این برنامه ضمن مروری بر درگیری میان ترامپ و فرماندار نیویورک درخصوص قرنطینه منطقه، نگرانی ها درخصوص شرایط زندانیان در زمان همه گیری ویروس کرونا و افزایش اعتراضات در مراکز نگهداری پناهجویان به دلیل تشدید شمار مبتلایان به کرونا مورد واکاوی قرار می گیرد.

این برنامه در ادامه به نقد و بررسی دیدگاه های مردم آمریکا درخصوص دغدغه های ترامپ نسبت به اقتصاد این کشور و عدم توجه وی به مردم در این روزها پرداخته و به بحث و تبادل نظر پیرامون نقش و تأثیرگذاری رسانه های آمریکا در مقابله با شیوع ویروس کرونا در این کشور و مقایسه عملکرد دولت های آمریکا و چین در مبارزه با این ویروس کشنده خواهد پرداخت.

ما مردم به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه 16 فروردین ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:03 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 872

به "نگاهی به گسترش ویروس کرونا در آمریکا در پرس تی وی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به گسترش ویروس کرونا در آمریکا در پرس تی وی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید