نقش یک ویژگی گل محمدی در نتایج پرسپولیس، مجیدی به آرامش رسیده است

به گزارش سفر به روسیه، اسماعیل حلالی در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس فرایند خیلی خوبی را پیش گرفته است و خودش را با بردهای متوالی در صدر نگه داشته است. یحیی گل محمدی هم کاملا باتجربه شده و تصمیمات هیجانی نمی گیرد. او سه امتیاز را در هر بازی می خواهد و رفته رفته مسائل تاکتیکی را حل می نماید.

نقش یک ویژگی گل محمدی در نتایج پرسپولیس، مجیدی به آرامش رسیده است

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: در همین بازی با نفت آبادان تاثیر مربیگری او در پرسپولیس مشهود بود. البته سرخ ها محتاطانه بازی می نمایند و این هم کاملا طبیعی است چون کادر فنی احتیاج به شناخت دارد.

وی درباره عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی در بازی صنعت نفت تاکید نمود: در نیمه دوم پرسپولیس توانست اشتباهات فردی خودش را به حداقل برساند و موقعیت های خیلی خوبی را ایجاد کرد. نفت آبادان تیم قدرتمندی است که بردن چنین تیمی کار بسیار سختی است. با این حال پرسپولیس مستحق برد در این بازی بود و باید به یحیی تبریک گفت.

حلالی در مورد نود و یکمین رویارویی استقلال و پرسپولیس در انتها هفته جاری توضیح داد: استقلال تهران شکل خیلی خوبی پیدا نموده است. مسائل این تیم کاملا رفع شده و روحیه خودشان را هم به دست آورده اند. فرهاد مجیدی توانسته آرامش خود را پیدا کند و به شرایط ایده آل برسد.

کارشناس فوتبال ایران اضافه نمود: یکی از سخت ترین دربی ها پیش روی پرسپولیس خواهد بود چون استقلال با سیستم فعلی خود، رو به جلو و تهاجمی بازی می نماید.

وی درباره انتخاب احتمالی امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: شناخت او از بازیکنان لیگ برتر کامل است. آقای قلعه نویی در برهه فعلی که مسائل زیادی هم داریم می تواند به تیم ملی یاری کند. شاید مهم ترین موضوع در انتخاب قلعه نویی این است که دستیاران خیلی خوبی در اختیار داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 749

به "نقش یک ویژگی گل محمدی در نتایج پرسپولیس، مجیدی به آرامش رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش یک ویژگی گل محمدی در نتایج پرسپولیس، مجیدی به آرامش رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید