مهلت شرکت در طرح بخشودگی صندوق رفاه دانشجویان تمدید شد

به گزارش سفر به روسیه، مهلت شرکت در طرح حمایتی عید تا عید صندوق، ویژه دانشجویان و دانش آموختگان بدهکار که از 12 بهمن ماه شروع شده تا 30 بهمن ماه تمدید شد.

مهلت شرکت در طرح بخشودگی صندوق رفاه دانشجویان تمدید شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، بر اساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مهلت شرکت در طرح حمایتی عید تا عید ویژه دانشجویان و دانش آموختگان که از 12 بهمن ماه شروع شده تا 30 بهمن ماه تمدید شد.

دانشجویان و دانش آموختگان گرامی که از تسهیلات و وام های صندوق رفاه دانشجویان بهره مند شده و دارای اقساط معوق می باشند به توضیح ادامه می توانند از مزایای طرح عید تا عید بهره مند گردند:

ویژه دانش آموختگان

پرداخت کل بدهی و بهره مندی از بخشودگی صد در صدی خسارت

پرداخت بدهی معوق و بهره مندی از بخشودگی 50 درصدی خسارت

تقسیط مجدد مانده بدهی به تاریخ روز با پرداخت بدهی معوق سررسید شده

ویژه دانشجویان

دانشجویانی که به واسطه عدم معین شرایط بدهی در موعد مقرر مطابق با مقررات صندوق، مجموع بدهی آنان به دین حال تبدیل شده است، در صورت واریز بدهی های نقدی (10 درصد، ودیعه مسکن و خوابگاه) امکان تقسیط مانده بدهی به تاریخ روز برای آنان فراهم میگردد.

بخشودگی صد در صدی کارمزد در صورت پرداخت یکجای کل وام ها در زمان خاتمه دوره دریافت وام و معین شرایط بدهی قبل از خاتمه دوره تنفس 9 ماهه.

مشمولین این طرح جهت درج درخواست یا مشکل خود به وسیله سایت صندوق- تب ارتباط با مسئولین و کارشناسان بخش برطرف اشکالات طرح بخشودگی عید تا عید اقدام و با نگهداری کد رهگیری دریافتی نتیجه درخواست خود را از همان جهت پیگیری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1980

به "مهلت شرکت در طرح بخشودگی صندوق رفاه دانشجویان تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت شرکت در طرح بخشودگی صندوق رفاه دانشجویان تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید