مدیر تیم ذوب آهن اظهار داشت؛ احضار دوباره محسن مسلمان به کمیته اخلاق برای قلیان کشیدن، تکلیف این بازیکن سه شنبه معین می شود

به گزارش سفر به روسیه، مدیر تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه مشکل محسن مسلمان فقط فنی است گفت: انتظاری که از این بازیکن می رفت اصلاً برآورده نشده است و تکلیف او سه شنبه مشخص خواهد شد.

مدیر تیم ذوب آهن اظهار داشت؛ احضار دوباره محسن مسلمان به کمیته اخلاق برای قلیان کشیدن، تکلیف این بازیکن سه شنبه معین می شود

مجید حاج رسولی ها در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره اینکه گفته می شود محسن مسلمان از تیم فوتبال ذوب آهن اخراج شده, گفت: اینکه مسلمان اخراج شده, شایعه ای است که در فضای مجازی پیچیده است. اصلاً اینطور نیست و این موضوع صحت ندارد. مسلمان فقط مسائل فنی دارد و در تمرینات فعالیت مناسبی ندارد و با دل و جان تمرین نمی کند. بحث مسلمان فقط مشکل فنی است.

وی با بیان اینکه مسلمان کماکان جزو نفرات تیم فوتبال ذوب آهن است, اضافه کرد: قرار است روز سه شنبه جلسه ای با حضور مسلمان و آذری (مدیرعامل باشگاه) برگزار و تکلیف این بازیکن مشخص شود. مسلمان از ابتدا بازیکن مدنظر نمازی بوده و آذری و باشگاه نیز برای جذب این بازیکن تلاش زیادی کرده اند. امیدواریم مسلمان قابلیت هایی که دارد را به خوبی نشان دهد, چون انتظاری که از این بازیکن می رفت اصلاً برآورده نشده است.

مدیر تیم فوتبال ذوب آهن درباره علت غیبت مسلمان در بازی هفته گذشته مقابل صنعت نفت, بیان نمود: مسلمان شنبه به کمیته اخلاق رفته بود, روز یکشنبه نیز در تهران ماند و نتوانست به اصفهان بیاید و در تمرین این روز هم شرکت نکرد, برای همین نمازی ترجیح داد مسلمان را برای این بازی از لیست خارج کند.

حاج رسولی ها راجع به اینکه دلیل حضور مسلمان در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال چه بوده است, گفت: عکسی مربوط به قلیان کشیدن مسلمان چاپ شده که برای همین موضوع او دوباره به کمیته اخلاق احضار شده بود. هنوز از خروجی جلسه کمیته اخلاق اطلاع چندانی ندارم اما شنیده ام عکس منتشر شده قدیمی بوده است.

وی درباره وضعیت ذوب آهن شرح داد: وضعیت تیم بد نیست و در بازی اخیر مقابل صنعت نفت رضایت مندی از تیم بالا بود و توانستیم فوتبال مالکانه ای را به نمایش بگذاریم. تعطیلات پیش روی لیگ برای خیلی خوب است و می توانیم از این فرصت به خوبی استفاده کنیم تا با قدرتی بیشتر مسابقات را از سر بگیریم. از روز شنبه تمرینات تعطیل است و قرار است بعد از 3 روز از سه شنبه تمرینات از سرگرفته شود.

مدیر تیم فوتبال ذوب آهن درباره اینکه آیا قرار است بازهم بازیکن جدیدی به این تیم اضافه شود گفت: رحیم زهیوی را به تازگی جذب کرده ایم و احتمال دارد یک بازیکن دیگر را هم به تیم اضافه کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 49

به "مدیر تیم ذوب آهن اظهار داشت؛ احضار دوباره محسن مسلمان به کمیته اخلاق برای قلیان کشیدن، تکلیف این بازیکن سه شنبه معین می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر تیم ذوب آهن اظهار داشت؛ احضار دوباره محسن مسلمان به کمیته اخلاق برای قلیان کشیدن، تکلیف این بازیکن سه شنبه معین می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید