قاسمی: دیر برای تیم داری اقدام کردیم، حضورمان در لیگ کشتی سال جاری منتفی شد

به گزارش سفر به روسیه، دارنده دو مدال طلا و نقره کشتی آزاد المپیک گفت: چون برای قهرمانی می خواستیم به مسابقات بیاییم، حضورمان در لیگ سال جاری منتفی شد و به لیگ بعدی فکر می کنیم.

قاسمی: دیر برای تیم داری اقدام کردیم، حضورمان در لیگ کشتی سال جاری منتفی شد

کمیل قاسمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص اینکه گفته می شد در حال تیم بستن برای حضور در لیگ برتر کشتی است، گفت: با یک اسپانسر به توافق رسیدیم. بودجه آنها برای شرکت در لیگ معین شد و ما هم تیم را می خواستیم برای قهرمانی جمع کنیم، اما وقتی وارد عمل شدیم دیدیم یک مقدار دیر شده است.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه تیم های دیگر زودتر از ما اقدام نموده بودند، نتوانستیم کشتی گیران مد نظر را جلب کنیم و آنها قرارداد بسته بودند. تعدادی از آنها هم سرباز هستند و با توجه به حضور یکی دو تیم نظامی در لیگ برتر، آنها هم باید با این تیم ها قرارداد می بستند. به همین دلیل ما که تیم را می خواستیم برای قهرمانی ببندیم، به مشکل می خوردیم و تصمیم گرفتیم در مسابقات سال جاری شرکت نکنیم.

قاسمی که در مسابقه انتخابی روز هفتم تیر ماه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد، توضیح داد: ان شاءالله سال آینده با قدرت در لیگ برتر شرکت خواهیم کرد. باید برای لیگ بعدی خیلی زودتر از این کار را آغاز کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد در کادرفنی یکی از تیم های لیگ فزونی حضور پیدا کند، گفت: من خودم مشغول تیم بستن بودم و در این خصوص صحبتی نشد. به فکر لیگ سال آینده هستیم چون باید تیم مان را برای قهرمانی ببندیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 364

به "قاسمی: دیر برای تیم داری اقدام کردیم، حضورمان در لیگ کشتی سال جاری منتفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی: دیر برای تیم داری اقدام کردیم، حضورمان در لیگ کشتی سال جاری منتفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید