عکس هایی از سیاستمداری که 9 جان دارد!

به گزارش سفر به روسیه، سیلویو برلوسکونی را همگان سیاستمداری می دانند که مانند گربه نه بار مرده و زنده می گردد.

عکس هایی از سیاستمداری که 9 جان دارد!

نشست گروه 20 در فرانسه.عکسی که شاید اخرین عکس رسمی سیلویو برلوسکونی در جامه نخست وزیر ایتالیا باشد.

برلوسکونی همیشه در واکنش به انتشار تصاویری که بخشی از واقعیت زندگی او را نشان می دهد،می گوید:من به هیچ عنوان متأسف نیستم. این عکس ها نشان دهنده هیچ گونه فساد اخلاقی نیست. این عکس ها تنها تجاوز به حریم خصوصی مرا نشان می دهددر سال 1388 تصاویر نیمه عریانی از میر توپولانک نخست وزیر سابق جمهوری چک به همراه دو زن دیگر در ویلای برلوسکونی در مقاله ای با عنوان تصاویری که برلوسکونی مایل نیست مردم ایتالیا آنها را ببینند به چاپ رسید. این تصاویر سر و صدای زیادی در ایتالیا به راه انداخت.

برلوسکونی اعلام نموده است که در 2500 جلسه دادگاه حاضر شده است و بالغ بر 300 میلیون دلار برای این پرونده ها هزینه نموده است.

مطبوعات دنیای برلوسکونی را به گربه ای تشبیه می نمایند که 9 جان دارد. این مثل را صعود و افول های مداوم برلوسکونی تایید می نماید

با وجود تمام اتهام های فساد اخلاقی برلوسکونی ثروتمند همیشه در این سالها مدافعان خود را داشته است

طبق فهرست تهیه شده توسط مجله فوربز او با سرمایه 9 میلیارد دلاری، 74مین ثروتمند دنیا است. سیلویو برلوسکونی همچنین مالک امپراتوری بزرگ رسانه ای در ایتالیا است.نیمه شب گذشته او برای نخستین بار از استعفا پس از تصویب طرح اصلاح مالی در مجلس اتحادیه اروپا سخن گفت

دومین نخست وزیر ایتالیا به جهت مدت باقی ماندن در سمت نخست وزیری است. وی تاکنون در سه دوره این سمت را در 1994-1995، 2001-2006 و از 2008 تاکنون به عهده داشته است. وی ریاست حزب به پیش ایتالیا را بر عهده دارد.

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

منبع: برترین ها
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 287

به "عکس هایی از سیاستمداری که 9 جان دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس هایی از سیاستمداری که 9 جان دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید