صادقیان: دیدار تیم ما با پرسپولیس یکی از منظم ترین و بی حاشیه ترین بازی های لیگ بود، از تاج تشکر ویژه داریم

به گزارش سفر به روسیه، غلامرضا صادقیان، مدیرعامل باشگاه تراکتور از دیدار اخیر این تیم مقابل پرسپولیس به عنوان یکی از منظم ترین و بی حاشیه ترین بازی های لیگ یاد کرد.

صادقیان: دیدار تیم ما با پرسپولیس یکی از منظم ترین و بی حاشیه ترین بازی های لیگ بود، از تاج تشکر ویژه داریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه مالی تراکتور، غلامرضا صادقیان که طی سه روز گذشته جهت پیگیری و ارائه مدارک مثبت بازی هفته دوم این تیم برابر پرسپولیس در تهران به سر می برد، گفت: پس از رایزنی ها و مکاتبات صورت گرفته با مهدی تاج، رئیس محترم فدراسیون فوتبال و دکتر حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی و دکتر صالحی، رئیس کمیته استیناف و ارائه مدارک موجود مبنی بر نظم و انضباط روی سکوهای استادیوم یادگار امام (ره) تبریز سازمان های مذکور برگزاری بازی های آینده تیم تراکتور با حضور طرفداران را قبول کردند.

صادقیان گفت: حسن نیت مسئولان فدراسیون در مواجهه با اقدامات باشگاه تراکتور در بازی خانگی گذشته جای قدردانی دارد.

وی از طرفداران خواست تا با متانت و هوشمندی همیشگی، تیم محبوب خود را در بازی های آینده حمایت نموده و از سوءاستفاده بعضی افراد معدود در استادیوم که سعی در مخدوش کردن چهره فرهنگی طرفداران تراکتور دارند، جلوگیری نمایند.

صادقیان ادامه داد: بازی تراکتور - پرسپولیس، یکی از منظم ترین و بی حاشیه ترین بازی های حساس لیگ برتر بود که متأسفانه جلوه های مثبت آن نادیده گرفته شد و موارد قلیلی از ناهنجاری ها را به تصویر کشیده شده بود که با ارائه مستندات این تفکر تغییر یافت .

وی با قدردانی ویژه از تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، همکاری و همراهی طرفداران در گسترش ارتباطات باشگاه با مسئولان فوتبال کشور را ضروری گفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 388

به "صادقیان: دیدار تیم ما با پرسپولیس یکی از منظم ترین و بی حاشیه ترین بازی های لیگ بود، از تاج تشکر ویژه داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقیان: دیدار تیم ما با پرسپولیس یکی از منظم ترین و بی حاشیه ترین بازی های لیگ بود، از تاج تشکر ویژه داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید