سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی قزوین منصوب شد

به گزارش سفر به روسیه، خبرنگاران/قزوین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی پیمان نامدار را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین منصوب کرد.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی قزوین منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر بهداشت پیمان نامدار به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین معرفی و از کوشش منوچهر مهرام قدردانی شد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر پیمان نامدار

عضو محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین

با عنایت به سوابق و تجربیات جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین منصوب می شوید تا با اتکال به خداوند متعال و استفاده از ظرفیت های موجود و به کارگیری افراد متعهد و دلسوز و توجه ویژه به اساتید، دانشجویان، همکاران کوششگر در راستای تکریم این قشر ارزشمند و ارائه خدمات متعالی در حوزه سلامت و ارتقاء آموزش و پژوهش و تعالی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و جامعه اهتمام لازم را بنمایید.

امید است به کمک پروردگار متعال در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید پیروز و مؤید باشید.

به گزارش خبرنگاران، پیمان نامدار متخصص طب اورژانس، ریاست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین را از سال 1393 برعهده داشت و پیش از آن در سمت های معاون درمانی بیمارستان بوعلی سینای قزوین و مسئول مرکز بهداشتی درمانی ارداق را برعهده داشت. منوچهر مهرام از مرداد 93 تصدی دانشگاه علوم پزشکی قزوین را برعهده داشت.

وزیر بهداشت همچنین در پیامی از خدمات دکتر منوچهر مهرام در دوران تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 603

به "سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی قزوین منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی قزوین منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید