رسول پناه: حکم جلب انصاریفرد آمد و فرار کرد ، انصاری فرد می گفت اینقدر برانکو را گنده نکنید

به گزارش سفر به روسیه، رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اتهامات محمدحسن انصاریفرد واکنش تندی نشان داده است.

رسول پناه: حکم جلب انصاریفرد آمد و فرار کرد ، انصاری فرد می گفت اینقدر برانکو را گنده نکنید

به گزارش خبرنگاران به نقل ازورزش سه، داستان اختلاف بین هیات مدیره و مدیرعامل بعد از جدایی محمدحسن انصاریفرد نیز سرانجام نیافته و بعد از اینکه مدیرعامل مستعفی روز گذشته ادعاهایی علیه هیات مدیره مطرح نمود، اکنون رسول پناه پاسخ تندی به آنها داده است.

سرپرست جدید این باشگاه در پاسخ به اولین ادعای انصاریفرد در مورد کوشش آنها برای شکایت از برانکو اینطور گفت: اصلا هیات مدیره هیچ مصوبه ای برای شکایت از برانکو ندارد و این دروغ محضی است که آقای انصاریفرد گفتند و من شدیدا این را تکذیب می کنم. بحث آقای وزیر بحث دیگری است که بحث 5-4 ماه پیش را می گویند. وقتی ما بحث تقدیر از آقای برانکو را در جلسه هیات مدیره مطرح نمودیم، ایشان (انصاریفرد) گفتند که اینقدر برانکو برانکو نکنید و برانکو را گنده نکنید. گفتیم وظیفه ماست که حق و حقوق ایشان را بدهیم و از او تقدیر می کنیم.

وی درباره ادعای دیگر انصاری فرد که گفته بود وزیر او را برای آرام کردن طرفداران به عنوان مدیرعامل انتخاب نموده بود نیز گفت: روزی که شما به عنوان مدیرعامل تشریف آوردید برای آرامش تیم نیامدید. بحث انتخاب مدیرعامل بود که آقای انصاری فرد به وسیله ارتباطات و راه های مختلف و خیلی هم مصر بودند که خودشان را جا بیندازند به عنوان کاندیدای مدیرعاملی. هیات مدیره تمام شروط را به ایشان گفت. شروطی مثل بدهی ها، مسائلی که بر تیم حاکم بودند و همه چیز را گفتیم و ایشان قبول کردند با قبول و برطرف این مسائل بپذیرند. از هفته پنجم اما مسائلی برای کالدرون به وجود آوردند و طوری شد که سرانجام نیم فصل کالدرون فرار کرد. آقای کالدرون گفت که انصاری فرد دروغگو است و باید برکنار گردد. اصلا شرط اصلی اش این بود و حتی حاضر بود پول هم نگیرد. تمام وویس ها و مکالمات او موجود است.

رسول پناه در ادامه افشاگری درباره اختلاف مدیرعامل و سرمربی اسبق این باشگاه گفت: با اصراری که داشتیم گفتیم که خط قرمز ما مدیرعامل است و اگر مدیرعامل هم اشتباه نموده باشد پشت او خواهیم ماند. هر اقدامی که ایشان (انصاری فرد) از دستش برآمد کرد تا کالدرون فراری گردد. حتی شبی که کالدرون رفت به من زنگ زد و از خواب بیدارم کرد که مژده بده که کالدرون رفت. نظرش این بود که اگر کالدرون قهرمان گردد به نام هیات مدیره و عرب خواهد بود و باید به نام من گردد.

سرپرست پرسپولیس درباره برکنار قدوسی نیز گفت: از ایشان خواهش کردیم که مدیرروابط عمومی مدتی کنار گذاشته گردد تا به درآمد برسیم. این حداقل اختیارات هیات مدیره است. ایشان گفت که خط قرمز من آقای قدوسی مشاور اعظم من است اما ما گفتیم خط قرمز ما طرفداران، باشگاه و منافع باشگاه است.

رسول پناه درباره اینکه آیا این اتفاق به درخواست سلطانی فر صورت گرفته شرح عجیبی مطرح نمود: اصلا دروغ است و اصلا وزیر در جریان نبود. همه این ها بهانه بود تا ایشان فرار کند از این قضیه. روزی که کناره گیری کرد چک های باشگاه شهرخودرو برگشت خورده بود و حکم جلب ایشان آمده بودند. حکم جلب مربوط به چک باشگاه شهرخودرو نبود و مربوط به جای دیگری بود. ایشان باید بیایند و جوابگو باشند. من نمی خواستم حرف بزنم و گفتم چه باید بگویم؟ از تخلفات بگویم؟ از چک های برگشتی بگویم. همه اش با قرض باشگاه را اداره نموده و آیا این در خور شان باشگاه پرسپولیس است؟ موجودی باشگاه را در تاریخ 25 بهمن تا 25 اسفند تنها 700هزار تومان بوده! پرینت موجود است و درآمدزایی ایشان تنها به شکل استقراض بوده و فقط می رفتند قرض می گرفتند. موقعی که قرض می نموده دو برابر ضمانت می داده که تخلف بوده و هیات مدیره در جریان نبوده است.

سرپرست پرسپولیس درباره آینده استوکس و این باشگاه نیز گفت: آقای استوکس را هم خودمان هم نمی دانیم کجاست. آقای انصاری فرد می گوید ما تعهداتی از ایشان گرفتیم اما چه فایده دارد؟ 150هزار دلار آقای انصاری فرد برای استوکس از کسی قرض گرفته که او هر روز برای دریافت این مطالبه در باشگاه حاضر می گردد و داد و بیداد می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 832

به "رسول پناه: حکم جلب انصاریفرد آمد و فرار کرد ، انصاری فرد می گفت اینقدر برانکو را گنده نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه: حکم جلب انصاریفرد آمد و فرار کرد ، انصاری فرد می گفت اینقدر برانکو را گنده نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید