دعوت بانوان قایقران استان همدان به اردوی تیم ملی

به گزارش سفر به روسیه، محمد ضروری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به دعوت بانوان قایقران این استان به اردوی تیم ملی گفت: بانوان قایقران همدان برای حضور پیروز در مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ بانوان دعوت شدند.

دعوت بانوان قایقران استان همدان به اردوی تیم ملی

وی اضافه نمود: مریم کرمی و مریم امیدی پارسا بانوان قایقران همدانی برای حضور پیروز در مسابقات قهرمانی آسیا در اردوی تیم ملی حاضر خواهند شد.

رئیس هیئت قایقرانی استان همدان با بیان اینکه رشته قایقرانی همدان در حال پیشرفت است، گفت: تمرکز هیئت بر تقویت استعدادیابی گذاشته شده تا در آینده نیز در این رشته در کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم.

ضروری بیان کرد: همدان در سال های گذشته در رشته قایقرانی رشد داشته و حتی در مواردی از استان های صاحب دریا نیز جلوتر بوده اما در حال حاضر در رتبه هفتم کشور قرار داریم که برای استانی به مانند همدان که فاصله طولانی با دریا دارد، قابل ملاحظه است.

وی با اشاره به کسب رتبه اول هیئت های ورزشی استان توسط هیئت قایقرانی بیان نمود: براساس ارزیابی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، هیئت های برتر ورزشی استان در چهارماه نخست سال معرفی و هیئت قایقرانی در رتبه اول قرار گرفت.

رئیس هیئت قایقرانی استان همدان یادآور شد: هیئت قایقرانی همچنان در جهت پیشرفت واقع شده است و بیش از 120 ورزشکار سازمان یافته در تمام رشته های قایقرانی در همدان فعالیت می کنند.

رئیس هیئت قایقرانی همدان با بیان اینکه قایقرانی رشته پر مدالی در بازی های آسیایی و المپیک است، گفت: یکی از دو رشته المپیکی خانواده بزرگ قایقرانی است که آب های آرام به دو رشته کانو کانادایی و کایاک تقسیم می شود که این دو از نظر قوانین در مسابقات مشترکند.

وی بیان کرد: سطح مربیان همدانی نیز در این رشته بسیار مناسب است و در طول سال نیز سعی شده تا چند کلاس و کارگاه آموزشی برای مربیان و داوران استان برگزار شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 441

به "دعوت بانوان قایقران استان همدان به اردوی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت بانوان قایقران استان همدان به اردوی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید