خلیل زاده: قرارداد های 10 میلیاردی بازیکنان استقلال صحت دارد ، سعادتمند یک جام را از آبی ها گرفت

به گزارش سفر به روسیه، رئیس هیئت مدیره استقلال گفت: : پول وینفرد شفر به حساب او نشسته و اگر تا آخر وقت امروز به فیفا نامه نزند ما خودمان مستندات پرداختی را به فیفا ارسال می کنیم.

خلیل زاده: قرارداد های 10 میلیاردی بازیکنان استقلال صحت دارد ، سعادتمند یک جام را از آبی ها گرفت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: دکتر نوروزی با رفع مسائل به کادرپزشکی استقلال بازگشت.

او اعلام کرد: مصوبه ما برای سفر سعادتمند به ایتالیا فقط برای کم کردن مطالبات استراماچونی بود. این چالش یک جام را از استقلال گرفت.

خلیل زاده توضیح داد: پول وینفرد شفر به حساب او نشسته و اگر تا آخر وقت امروز به فیفا نامه نزند ما خودمان مستندات پرداختی را به فیفا ارسال می کنیم. مسئله ای بابت باز شدن پنجره نقل وانتقالاتی نداریم.

او گفت: حامی اقتصادی اول ما که من در مقابل انتخاب آن مقاومت می کردم، تا امروز فقط 7 میلیارد تومان به استقلال پرداخت نموده است. مجبور شدیم شرکت دیگری را به عنوان کارگزار انتخاب کنیم.

رئیس هیئت مدیره استقلال گفت: محمد نادری پذیرفت که مبلغ رضایتنامه را خودش بپردازد. از قراردادی که با او بستیم، مبلغی برای نادری باقی می ماند.

او اعلام کرد: خبر قرارداد های 8 - 10 میلیارد تومانی بازیکنان استقلال برای یکسال صحت دارد. باید قرارداد بازنگری و اصلاح شوند.

رئیس هیئت مدیره استقلال گفت: طرفداران به این فصل امیدوار باشند، چون کادرفنی و بازیکنان خوبی داریم. هیئت مدیره باید دغدغه های اقتصادی را رفع کند و پرداختی به خارجی ها هم از این طریق بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1224

به "خلیل زاده: قرارداد های 10 میلیاردی بازیکنان استقلال صحت دارد ، سعادتمند یک جام را از آبی ها گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: قرارداد های 10 میلیاردی بازیکنان استقلال صحت دارد ، سعادتمند یک جام را از آبی ها گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید