خبرنگاران پیشگیری از کرونا با کتاب

به گزارش سفر به روسیه، خرم آباد - ایرن ا- کتابدار کتابخانه روستایی فرزانگان الیگودرز با هدف تشویق مردم برای ماندن در خانه برایشان کتاب ارسال می نماید.

خبرنگاران پیشگیری از کرونا با کتاب

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ از بهترین و مجربترین تیم تبلیغاتی کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ حرفه ای و ارائه تیزرهای تبلیغاتی را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران از شهرستان الیگودرز خلاقیت کتابدار کتابخانه فرزانگان الیگودرز موجب شده تا علاوه بر پرکردن اوقات فراغت مردم روستا، اهالی را در خانه سرگرم کند و از بیرون آمدن آنها در سطح روستا بکاهد.

بر اساس این گزارش تعداد زیادی از اهالی روستاها به خصوص زنان روستایی به دلیل عدم آگاهی و یا نداشتن برنامه ای مناسب به کوچه های روستا دور هم جمع می شوند و با این کار موجب انتقال ویروس کرونا می شوند.

در این شرایط کتابدار روستا جهت فرهنگ سازی علاوه بر پخش برشور مربوط جهت پیشگیری از کرونا کتابهای کتابخانه را برای اعضا و خانواده ها ارسال می نماید.

مسوول کتابخانه عمومی فرزانگان الیگودرز هدف خود از این کار را تشویق مردم و روستاییان به ماندن در خانه دانست.

نرگس اسدی در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: بهترین مشوق و سرگرمی برای مردم خصوصا زنان روستایی تشویق آنها به کتاب است و با توجه به تعطیلی کتابخانه های عمومی بهترین راه ارسال کتاب به درب منازل آنهاست.

وی اضافه کرد: کتابهای مخصوص بچه ها و نوجوانان نیز در این طرح برای متقاضیان ارسال می گردد چراکه با این روش بهتر و راحت تر می توان آنان را به ماندن در خانه متقاعد کرد.

وی گفت: برای فرهنگ سازی ماندن در خانه به منظور شکست کرونا، کتابها را تا خاتمه این شرایط از مردم تحویل نمی گیرم و در صورت احتیاج کتابهای جدیدتری برای خانواده ها و اعضای کتابخانه ارسال می کنم.

به گزارش خبرنگاران روستای فرسش الیگودرز جزو روستاهای دوستدار کتاب کشور است که کتابخانه عمومی فرزانگان در آن فعال است.

امروز نخستین مورد ابتلا به کرونا در الیگودرز تایید شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 802

به "خبرنگاران پیشگیری از کرونا با کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیشگیری از کرونا با کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید