خبرنگاران سفرهای نوروزی از جاده فیروزکوه کاهش چشمگیری داشته است

به گزارش سفر به روسیه، تهران- خبرنگاران- فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: سفرهای نوروزی به سمت استان های شمالی از راستا جاده های هراز و فیروزکوه نسبت به سال های گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

خبرنگاران سفرهای نوروزی از جاده فیروزکوه کاهش چشمگیری داشته است

لذت بخشترین تجربه سفر را با گردشگری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

سیاوش محبی روز پنجشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: ترافیک در تمام محورهای شرق استان تهران؛ فیروزکوه، هراز، آزادراه حرم تا حرم و امام رضا (ع) عادی و روان است و گره ترافیکی مشاهده نمی گردد.

وی ضمن قدردانی از توجه هموطنانی که به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به مسافرت نرفتند، خاطر نشان کرد: کاهش تردد در جاده های هراز و فیروزکوه نسبت به سال قبل مشهود است.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: در سه پایگاه عوارضی آزاد راه تهران- پردیس، دماوند وجاجرود تب سنجی و غربالگری توسط نیروهای هلال احمر در حال اجرا است.

محبی مطرح کرد: به مسافران پس از غربالگری اجازه تردد درجاده های منتهی به استان های شمالی داده می گردد.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: در صورت مشکوک بودن افراد به بیماری، از ورود آنها جلوگیری شده و برای 14 روز به قرنطینه اعزام میشوند.

وی ادامه داد: رانندگان همکاری خوبی برای غربالگری کووید 19 با عوامل امدادی هلال احمر دارند و تا به امروز مورد مشکوک گزارش نشده است.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: با توجه عادی بودن تردد، فردا آدینه اول فرودین سال 99 هیچ محدودیت ترافیکی در جاده های منتهی به استان های شمالی اعمال نخواهد شد.

محبی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین توسط رانندگان تاکید نمود: ماموران پلیس راهور در جاده ها حضور دارند و خلوت بودن جاده ها دلیلی برای سرعت و سبقت غیر مجاز نیست.

ویروس کرونا که رسما کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا به امروز به بیش از 125 کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا به امروز 18 هزار و 407 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 1284 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و 5 هزار و 979 نفر نیز بهبود یافته اند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 834

به "خبرنگاران سفرهای نوروزی از جاده فیروزکوه کاهش چشمگیری داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سفرهای نوروزی از جاده فیروزکوه کاهش چشمگیری داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید