خبرنگاران دستگیری فروشنده مواد ضدعفونی در سایت دیوار

به گزارش سفر به روسیه، اهواز - خبرنگاران - جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: فردی که به عنوان فروشنده عمده مواد ضدعفونی در سایت دیوار اقدام به تبلیغات گسترده می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

خبرنگاران دستگیری فروشنده مواد ضدعفونی در سایت دیوار

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار سیدمحمد صالحی شامگاه دوشنبه در بیان جرییات این خبر گفت : در راستای اجرای طرح مقابله با فروش اقلام بهداشتی غیر مجاز در فضای مجازی طی رصد کارگروه پایش فضای مجازی پلیس فتا استان ، فردی به هویت معلوم ، به عنوان فروشنده عمده مواد ضدعفونی که اقدام به تبلیغات در سایت دیوار می کرد، شناسایی شد .

وی اضافه کرد : ماموران پس از هماهنگی قضایی به محل انبار وی عزیمت کردند و پس از بررسی به عمل آمده معین شد، مقادیر زیادی مواد ضدعفونی کننده و الکل در آن محل انبارشده است .

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: متهم در 24 اسفند ماه سال 98 ، حدود 2 هزار لیتر الکل برای توزیع دریافت کرده که حدود یک هزار و 800 لیتر آن را در حال حاضر در محل انبار احتکار کرده بود.

وی بیان نمود : متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

سردار صالحی گفت : انتظار می رود شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در فضای مجازی به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه و موضوع را در قسمت گزارش مردمی ثبت کنند تا به صورت برخط بررسی و تحت پیگیری قرار گیرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 880

به "خبرنگاران دستگیری فروشنده مواد ضدعفونی در سایت دیوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگیری فروشنده مواد ضدعفونی در سایت دیوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید