خبرنگاران ثبت نام آزمون مدارس استعدادهای درخشان خراسان رضوی تمدید شد

به گزارش سفر به روسیه، مشهد- خبرنگاران- رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فرصت ثبت نام در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان دوباره فراهم شد و سامانه ثبت نام از 17 اسفند به مدت یک هفته فعال است.

خبرنگاران ثبت نام آزمون مدارس استعدادهای درخشان خراسان رضوی تمدید شد

محمد مهدی مومنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: علاقه مندان به شرکت در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در پایه های هفتم و دهم که در فرصت قبلی نتوانسته اند در آزمون ثبت نام نمایند می توانند با ورود به سامانه آزمون به آدرس www.azmoon.medu.ir ثبت نام نمایند.

وی با اشاره به اینکه این سامانه تا ساعت 24 چهارشنبه 22 اسفندماه کنونی فعال است ادامه داد: تمدید مهلت ثبت نام با توجه به تعویق آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور برای علاقه مندان فراهم شده است.

رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بر این اساس زمان برگزاری آزمون های مدارس استعدادهای درخشان که قرار بود چهارم اردیبهشت سال آینده برگزار گردد در صورت بازگشت مدارس به حالت عادی در سال آینده، دست کم یک ماه به تعویق خواهد افتاد.

مومنی اضافه نمود: تا به امروز 18 هزار دانش آموز خراسان رضوی برای رقابت و نشستن بر روی هزار و 380 جایگاه پایه هفتم و هزار و 400 جایگاه پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان این استان در این آزمون ثبت نام نموده اند.

وی ادامه داد: هم اکنون 42 دبیرستان استعدادهای درخشان با حدود 10 هزار دانش آموز در خراسان رضوی فعالیت دارند.

رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این استان از نظر تعداد دانش آموزان و مدارس استعدادهای درخشان بعد از تهران رتبه دوم را در کشور دارد.

استان خراسان رضوی با بیش از یک میلیون و 300 هزار دانش آموز حدود 9 درصد جمعیت دانش آموزی کشور را در اختیار دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 807

به "خبرنگاران ثبت نام آزمون مدارس استعدادهای درخشان خراسان رضوی تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ثبت نام آزمون مدارس استعدادهای درخشان خراسان رضوی تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید