خبرنگاران تردد مسافر با اتوبوس از پایانه مرزی تمرچین از سر گرفته شد

به گزارش سفر به روسیه، ارومیه- خبرنگاران- مدیر پایانه مرزی تمرچین گفت: تردد مسافر با اتوبوس از این پایانه با رعایت موارد بهداشتی از سر گرفته شد.

خبرنگاران تردد مسافر با اتوبوس از پایانه مرزی تمرچین از سر گرفته شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

ایرج آزادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: روزانه 10 دستگاه اتوبوس از مرز تمرچین به منظور جابجایی مسافران از ایران به شمال عراق و برعکس تردد خواهند کرد.

وی بیان نمود: در راستای انجام بدون مشکل این ترددها، پروتکل های بهداشتی جلوگیری از شیوع بیماری کووید 19 به طور کامل اجرا می گردد.

مدیر پایانه مرزی تمرچین افزود: خروج مسافر با اتوبوس از پایانه مسافربری مرز تمرچین با توجه به شیوع ویروس کرونا از ماه ها قبل متوقف شده بود.

به گزارش خبرنگاران، پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر یکی از پایانه های مرزی پنجگانه آذربایجان غربی است که در مرز ایران با شمال عراق واقع شده است.

سرو ارومیه، رازی خوی و بازرگان ماکو در مرز ترکیه و صنم بلاغی پلدشت در مرز نخجوان، چهار پایانه مرزی دیگر آذربایجان غربی به شمار می رود.

به خاطر شیوع بیماری کرونا، بسیاری از مراودات تجاری و بیش از 95 درصد ترددهای مرزی در آذربایجان غربی متوقف شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1318

به "خبرنگاران تردد مسافر با اتوبوس از پایانه مرزی تمرچین از سر گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تردد مسافر با اتوبوس از پایانه مرزی تمرچین از سر گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید