حمایت از آذربایجان و یا ارمنستان موجب تشدید تنش در قره باغ می گردد

به گزارش سفر به روسیه، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین در بیانیه خود ضمن اعلام اینکه هر گونه حمایت از ارمنستان و یا آذربایجان در مورد درگیری های اخیر این دو کشور فقط موجب تشدید بحران می گردد از کشورهای دیگر خواست تا از ریختن نفت روی آتش خودداری نمایند.

حمایت از آذربایجان و یا ارمنستان موجب تشدید تنش در قره باغ می گردد

جهت دریافت خدمات ویلای یک طبقه مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

پسکوف همچنین از ارمنستان و آذربایجان خواسته تا به وسیله مذاکره اختلافات میان خود را حل نمایند.

در بخشی از بیانیه کرملین آمده است: روسیه اول از همه بر لزوم برقراری یک آتش بس فوری تاکید دارد. هر گونه بیانیه درباره هر نوع حمایت نظامی و یا فعالیت نظامی مطمئنا همانند ریختن نفت روی آتش است. ما قویا مخالف این جریان بوده و با روندی که بحران طی می نماید موافق نیستیم.

در ادامه این بیانیه امده است: ما (روسیه) از تمامی کشورها بویژه شرکای خود از قبیل ترکیه می خواهیم تا هر کاری را انجام دهند تا طرفین درگیری را به برقراری آتش بس و حل مسالمت آمیز این مناقشه بلندمدت به وسیله ابزار سیاسی و دیپلماتیک متقاعد نمایند.

به گزارش خبرنگاران، از روز یکشنبه هفته جاری ارمنستان و آذربایجان بار دیگر با یکدیگر درگیر شده اند که این درگیری ها همچنان ادامه دارد.

در این میان هرچند ایران و روسیه از آمادگی برای میانجیگری و یاری به برقراری آتش بس خبر داده اند اما ترکیه از آذربایجان حمایت نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1097

به "حمایت از آذربایجان و یا ارمنستان موجب تشدید تنش در قره باغ می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از آذربایجان و یا ارمنستان موجب تشدید تنش در قره باغ می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید