جریمه 9 میلیون دلاری فیفا برای استقلال!

به گزارش سفر به روسیه، لئوناردو پادووانی، فوتبالیست 36 ساله بزریلی، با شکایت ازفیفا برای دریافت مطالباتش این باشگاه را با جریمه سنگینی روبه رو کرده است. پادووانی با پیراهن تیم استقلال تهران دو فصل پیش در روز های پایانی سال 1396 پس از برخورد با آرمین سهرابیان در دیدار مقابل فولاد خوزستان دچار شکستگی جمجه شد و مهره گردن او دچار شکستگی همراه با جا به جایی شد.

جریمه 9 میلیون دلاری فیفا برای استقلال!

وینفرد شفر پس از مصدومیت پادوانی رسماً در مصاحبه مطبوعاتی گفت فصل بعد (فصل گذشته) از این بازیکن در کادر فنی تیم استقلال استفاده می کند تا از این طریق ناتوانی او برای ادامه فوتبالش با دریافت مبلغی از باشگاه استقلال جبران شود، اما علیرغم اینکه چنین اتفاقی هرگز نیفتاد، او تا به امروز حتی نتوانسته باقی مانده قراردادش را هم دریافت کند.

پادووانی که تحت قرارداد با باشگاه تهرانی با این مصدومیت تلخ رو به رو شد، پس از مدتی تهران را به مقصد کشورش ترک کرد و برای ادامه فرایند درمانی به برزیل رفت. پادووانی طی دو سال گذشته تنها رقمی حدود 40 هزار دلار دریافت کرده بود و 100 هزار دلار از مطالبات این بازیکن باقی مانده بود.

سال گذشته وکیل این بازیکن پس از بی اعتنایی مسئولان باشگاه به درخواست های مکرر این بازیکن، پفراینده ای را در فیفا تشکیل داد تا از این طریق باقی مانده قرارداد این مدافع بلندقامت را دریافت کند. با گذشت چندین ماه از این شکایت فیفا به تازگی دراین خصوص تصمیم گیری کرده است و رای قطعی در آینده ای نزدیک به دست باشگاه استقلال می رسد.

با توجه به اینکه روز گذشته احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال گفت در نظر دارد تا از این بازیکن دعوت کند تا به ایران سفر کرده و درخصوص پرداخت مطالبات با یکدیگر مذاکره کنند، اما مقررات سخت فیفا پس از عدم توجه باشگاه استقلال به پادووانی که در زمین مسابقه مصدوم شده و از حمایت های باشگاه تحت قراردادش برخوردار نبوده است، این باشگاه را ملزم به پرداخت جریمه باورنکردنی 9 میلیون دلاری کرده است!

رای فیفا طی روز های آینده به باشگاه استقلال ابلاغ خواهد شد که به طور قطعی در روز هایی که هنوز پفراینده شکایت گادوین منشا، وینفرد شفر، سرور جپارف و سایر شاکیان خارجی از این باشگاه در فیفا در جریان است می تواند روز های سختی را برای مسئولان این باشگاه در پی داشته باشد.

منبع:ایلنا

منبع: فرارو
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 942

به "جریمه 9 میلیون دلاری فیفا برای استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه 9 میلیون دلاری فیفا برای استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید