(تصاویر) بیرون آمدن اجساد کرونایی از قبر بر اثر بارش باران!

به گزارش سفر به روسیه، پلیس هند روز یکشنبه 26 اردیبهشت خاطرنشان کرد در حال تحقیق پیرامون صد ها جسدی است که در قبر های شنی کم عمق و ساحل رودخانه گنگ دفن یا رها شده اند.

(تصاویر) بیرون آمدن اجساد کرونایی از قبر بر اثر بارش باران!

به گزارش خبرنگاران، قبلا تصاویری در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود که ده ها جسدِ رها شده در ساحل رودخانه گنگ را نشان می داد و گمان می رود این افراد قربانیان کرونا باشند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس می نویسد نیرو های پلیس با بلندگو از روی قایق از مردم می خواهند که اجساد مردگان را در کنار رودخانه دفن ننمایند: ما این جا هستیم تا برای برگزاری مناسک دفن مرده ها به شما یاری کنیم.

در پی بارندگی روز آدینه، لباس اجساد دفن شده در قبر های کم عمق در کنار رودخانه گنگ در شهر الله آباد هند نمایان شد. البته دفن اجساد مردگان در کناره رود گنگ سابقه داشته است، اما کشف تعداد زیادی از اجساد در حاشیه رودخانه، توجهات به این موضوع را جلب نموده است.

هند طی هفته های اخیر با موج گسترده شیوع کرونا روبرو شده و بر اساس آمار های رسمی، روزانه حدود چهار هزار نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان باخته اند.

قبلا بعضی رسانه های محلی گزارش داده بودند که حدود هزار جسد در ساحل رود گنگ در دو هفته گذشته دفن شده است، اما دولت هند این رقم را رد نموده و همچنین گفته است این موضوع ارتباطی با کرونا ندارد.

سخنگوی دولت هند می گوید در بعضی روستاها، مردم مطابق آیین سنتی هندو ها اجساد مردگان را نمی سوزانند و کنار رودخانه دفن می نمایند.

با این حال گزارش ها از هند حاکی است که شمار مرگ ومیر در روستا ها به حدی بالاست که بسیاری از خانواد ه ها، بویژه فقرا، امکان برگزاری آیین جسدسوزی را نداشته و به خاطر مسائل اقتصادی، اجساد را در کنار رودخانه دفن می نمایند.

آسوشیتدپرس می نویسد هزینه آیین سوزاندن جسد در هند حدود 210 دلار است.

منبع: فرارو
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1610

به "(تصاویر) بیرون آمدن اجساد کرونایی از قبر بر اثر بارش باران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) بیرون آمدن اجساد کرونایی از قبر بر اثر بارش باران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید