برگزاری مجمع سالیانه انجمن مستندسازان، رئیسیان بازرس شد

به گزارش سفر به روسیه، به گزارش خبرنگاران، مجمع عمومی سالیانه انجمن مستندسازان عصر روز سه شنبه دوم بهمن در مجتمع آموزش عالی بهار با حضور 142 نفر از اعضای انجمن مستندسازان با دستور جلسه ارزیابی گزارش و عملکرد هیات مدیره و رای گیری در خصوص برنامه هیات مدیره در خصوص مسائل انجمن مستندسازان و همچنین انتخابات بازرس جدید انجمن برگزار گردید.

برگزاری مجمع سالیانه انجمن مستندسازان، رئیسیان بازرس شد

در این جلسه که به ریاست بهرام عظیم پور برگزار و بیش از چهار ساعت طول کشید، در ابتدا گزارش عملکرد و گزارش اقتصادی هیات مدیره و گزارش بازرس به رای گذاشته شد که با موافقت اکثریت قریب به اتفاق اعضا تایید شدند.

در ادامه برنامه هیات مدیره در خصوص توافق جدید انجام شده میان 2 هیات مدیره انجمن مستندسازان و انجمن صنفی کارگری کارگردانان مستند در خصوص مسائل و اختلافات میان 2 انجمن به بحث و تبادل نظر میان مخالفان و موافقان گذاشته شد و در خاتمه با رای اکثریت حاضران، این توافق به تصویب رسید.

در خاتمه، با توجه به خاتمه دوره بازرسی محمد صادق جعفری، انتخابات بازرس انجمن مستندسازان انجام شد که پس از اعلام نظرات و برنامه های نامزدها و رای گیری، آرش رئیسیان به عنوان بازرس جدید انجمن مستندسازان و میثم شاه بابایی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 130

به "برگزاری مجمع سالیانه انجمن مستندسازان، رئیسیان بازرس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مجمع سالیانه انجمن مستندسازان، رئیسیان بازرس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید