آنالیز واکسن مدرنا برای لیست استفاده اضطراری

به گزارش سفر به روسیه، سخنگوی سازمان جهانی بهداشت گفت: واکسن مدرنا برای لیست اضطراری سازمان جهانی بهداشت در تاریخ 30 آوریل آنالیز می گردد.

آنالیز واکسن مدرنا برای لیست استفاده اضطراری

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، کریستین لیندمایر، سخنگوی سازمان جهانی بهداشت گفت: واکسن مدرنا برای لیست اضطراری سازمان جهانی بهداشت در تاریخ 30 آوریل آنالیز می گردد.

رویترز به نقل از سخنگوی سازمان جهانی بهداشت گزارش داد، واکسن کووید 19 مدرنا 30 آوریل (سه روز دیگر) توسط کارشناسان فنی برای لیست احتمالی استفاده اضطراری این سازمان (WHO) آنالیز می گردد.

کریستین لیندمایر در پاسخ به پرسش رویترز گفته است: ما روز آدینه در خصوص واکسن مدرنا به گفت و گو می نشینیم؛ تصمیم در خصوص واکسن آمریکایی که اکنون توسط آژانس داروهای اروپایی ارزیابی می گردد، طی یک تا چهار روز به طول خواهد انجامید.

تا به امروز واکسن های کووید 19 ساخته شده توسط آسترازنکا، فایزر، جانسون اند جانسون تأیید WHO را دریافت نموده اند که این یک سیگنال برای مقامات نظارتی ملی در خصوص ایمنی و اثر بخشی یک محصول است.

کمیته متخصصان فنی سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه در حال آنالیز واکسن کووید 19 شرکت چینی سینوفارم بود و طبق اعلام این سازمان، محصول سینوواک در جلسه بعدی خود در تاریخ 3 مه (یک هفته دیگر) آنالیز خواهد شد.

استفان بانسل، مدیرعامل مدرنا آدینه گذشته در یک رویداد گفت که در حال فراوری 1 میلیارد دز واکسن کووید 19در امسال و 1.4 میلیارد در سال آینده است.

بانسل با اشاره به تسهیلات تقسیم واکسن توسط GAVI Vaccine Alliance و WHO برای تأمین واکسن به کشورهای با درآمد پایین گفت: ما در آخرین مرحله هستیم تا با کواکس به توافق برسیم.

https://news.cgtn.com/news/2021-04-26/Moderna-vaccine-to-be-reviewed-for-WHO-emergency-listing-on-April-30-ZMwSDXAqzK/index.html

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1579

به "آنالیز واکسن مدرنا برای لیست استفاده اضطراری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز واکسن مدرنا برای لیست استفاده اضطراری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید