ایران به راحتی به وضعیت هسته ای قبل باز می شود، فعلا صبر می کنیم

به گزارش سفر به روسیه، به گزارش خبرنگاران، علی اکبر صالحی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی بی سی گفت: اگر ترامپ توافق اتمی را پاره کند ما به روشی مناسب عمل خواهیم کرد. ما نمی خواهیم که آن روز را ببینیم. ما می توانیم به آسانی به وضعیت قبل بازگردیم. من نمی خواهم که این تصمیم را بگیرم، اما در آن حالت ما آماده هستیم.

ایران به راحتی به وضعیت هسته ای قبل باز می شود، فعلا صبر می کنیم

بر اساس این گزارش، وی اضافه نمود: من در موقعیتی نیستم که بخواهم حدس کنم، ما فقط صبر خواهیم کرد و خواهیم دید، چرا که با گذشت زمان ما صداهای مختلفی شنیده ایم. صبر می کنیم تا ببینیم چه می گردد.

رئیس سازمان انرژی اتمی در ادامه در پاسخ به این سوال که کاخ سفید ساعتی پس از مراسم سوگند ریاست جمهوری دونالد ترامپ، سندی را منتشر کرد که نشان می دهد، دولت جدید آمریکا مصمم به توسعه سامانه دفاع موشکی برای مقابله با حملات موشکی ایران و کره شمالی است، گفت: آمریکا شانزده هزار کیلومتر با ایران فاصله دارد و ما تاکنون هیچگاه تمایلی به ساخت موشکی که بتواند این فاصله را طی کند، نداشته ایم. این یک تصمیم سیاسی و غیرعقلانی است.

صالحی درباره سخنرانی مراسم تحلیف ترامپ گفت: اینکه ترامپ در سخنرانی مراسم تحلیفش حتی یک بار نامی از ایران ذکر نکرد، موضوعی مثبت است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 475

به "ایران به راحتی به وضعیت هسته ای قبل باز می شود، فعلا صبر می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران به راحتی به وضعیت هسته ای قبل باز می شود، فعلا صبر می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید