اولین پیشنهاد رسمی بارسا برای جذب مدافع سیتی

به گزارش سفر به روسیه، بارسلونا قرار است به زودی پیشنهادی رسمی برای جذب اریک گارسیا مدافع اسپانیایی سیتی ارائه بدهد.

اولین پیشنهاد رسمی بارسا برای جذب مدافع سیتی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، از جورجینیو واینالدوم و ممفیس دیپای به عنوان اصلی ترین گزینه های خرید بارسا در جابجایی نام برده می گردد ولی باشگاه کاتالان به تقویت خود در خط دفاع هم فکر می نماید و برای این مهم، روی جذب اریک گارسیا مدافع 21 ساله تازه ملی پوش شده سیتی تمرکز نموده است.

گارسیا محصول آموزشگاه بارسلوناست که سال 2017 این باشگاه را به مقصد سیتی ترک کرد و در حالی که تنها یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده، قصد بازگشت دارد. پپ گواردیولا سرمربی سیتی کوشش زیادی برای متقاعد کردن گارسیا به تمدید داشته ولی موفقیتی کسب ننموده است.

او چندی پیش تایید کرد که گارسیا تمدید نخواهد کرد و فصل بعد به احتمال زیاد او را در باشگاهی دیگر خواهیم دید.

بارسا اخیرا پیشنهادی فرمالیته به ارزش 10 میلیون یورو را برای جذب گارسیا ارائه داد که از سوی سیتی رد شد. طبق ادعای موندودپورتیوو، دومین پیشنهاد که جدی و رسمی است، 15 میلیون یورویی خواهد بود. بارسا قصد ندارد تحت هیچ شرایطی از این رقم بالاتر برود در حالی که منابع انگلیسی خبر از درخواست 25 میلیون یورویی سیتی برای گارسیا داده اند. یعنی همان مبلغی که برای جذب فران تورس از والنسیا پرداخت کردند.

باید دید اختلاف قیمت 10 میلیون یورویی دو باشگاه در نهایت مانعی بر سر این انتقال خواهد بود یا دو طرف خاتمه به نتیجه خواهند رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1156

به "اولین پیشنهاد رسمی بارسا برای جذب مدافع سیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین پیشنهاد رسمی بارسا برای جذب مدافع سیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید