افزایش حجم آب خروجی سد زاینده رود برای باغات غرب اصفهان از بامداد فردا

به گزارش سفر به روسیه، خبرنگاران/اصفهان معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از افزایش حجم آب خروجی سد زاینده رود در بامداد آدینه، ششم تیرماه، جهت تامین احتیاج آبی باغات غرب اصفهان اطلاع داد.

افزایش حجم آب خروجی سد زاینده رود برای باغات غرب اصفهان از بامداد فردا

جهت دریافت خدمات قیمت ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

حسن ساسانی با اعلام خبر افزایش خروجی آب از سد زاینده رود در بامداد آدینه، ششم تیرماه، جهت تامین احتیاج آبی باغات غرب اصفهان اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه برنامه منابع و مصارف وزارت نیرو، آب خروجی از سد زاینده رود از بامداد فردا جهت تامین احتیاج آبی باغات غرب اصفهان افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: توزیع آب باغات غرب اصفهان در سه نوبت در ماه های تیر، مرداد و شهریور و طبق جدول زمان بندی شده انجام می گردد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: حدود 100 میلیون مترمکعب آب برای تامین آب باغات غرب اصفهان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از شرکت آب منطقه ای اصفهان، وی با اشاره به آمار سد زاینده رود در پنجم تیرماه گفت: حجم سد زاینده رود 641 میلیون مترمکعب است و ورودی به سد 46 مترمکعب برثانیه و خروجی از سد هم46 مترمکعب برثانیه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 963

به "افزایش حجم آب خروجی سد زاینده رود برای باغات غرب اصفهان از بامداد فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش حجم آب خروجی سد زاینده رود برای باغات غرب اصفهان از بامداد فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید