افت چشمگیر حمایت ها از بوریس جانسون، دعوا کار دست نامزد نخست وزیری داد!

به گزارش سفر به روسیه، ایسنا نوشت: میزان محبوبیت بوریس جانسون در پی حضور پلیس در منزل مسکونی وی به دلیل دعوایش با دوست دخترش کاهش چشمگیری داشته، در حالی که میزان حمایت ها از جرمی هانت، از کاندیداهای رهبری حزب محافظه کار انگلیس، رشد داشته است.

افت چشمگیر حمایت ها از بوریس جانسون، دعوا کار دست نامزد نخست وزیری داد!

به نوشته روزنامه میرر، بر اساس نظرسنجی مؤسسه Survation حمایت ها از بوریس جانسون، وزیر خارجه سابق انگلیس در پی علنی شدن حضور پلیس در منزل مسکونی وی کاهش داشته است.

یک روز پیش از انتشار این خبر، نظرسنجی مؤسسه Survation برای روزنامه میل چاپ روز یکشنبه نشان داد که جانسون هشت درصد از جرمی هانت جلوتر است.

در نظرسنجی روز پنجشنبه این مؤسسه، 36 درصد از تمامی رأی دهندگان اعلام کردند که جانسون بهترین نخست وزیر خواهد بود و 28 درصد از جرمی هانت حمایت کردند.

اما در دومین نظرسنجی که روز شنبه انجام گرفت، این میزان برای جانسون به 29 درصد رسید و حمایت ها از هانت 32 درصد شد.

در نظرسنجی روز پنجشنبه مؤسسه مذکور از رأی دهندگان حزب محافظه کار انگلیس، جانسون با 55 درصد از هانت با 28 درصد جلو بود اما این میزان روز شنبه به 45 در مقابل 34 درصد رسید.

همچنین بیش از نیمی از رأی دهندگان یا 53 درصد گفتند، زندگی شخصی جانسون به توانایی اش در اینکه نخست وزیر شود، ربط دارد و سه چهارم هم عنوان کردند، شخصیت فردی به این رقابت بستگی دارد.

همچنین پیش از علنی شدن خبر مربوط به مشاجره در منزل جانسون، رأی دهندگان به اتفاق وی را بهترین شخص نسبت به هانت برای توافق بریگزیت با بروکسل می دانستند به طوری که بیش از نیمی از رأی دهندگان یا 57 درصد گفتند، جانسون بهترین فرد برای گفتگو درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپاست.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 228

به "افت چشمگیر حمایت ها از بوریس جانسون، دعوا کار دست نامزد نخست وزیری داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افت چشمگیر حمایت ها از بوریس جانسون، دعوا کار دست نامزد نخست وزیری داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید