اعلام جرم گمرک غرب در مورد قاچاق برند معروف پوشاک

به گزارش سفر به روسیه، به گزارش خبرنگاران، گمرک غرب تهران اخیرا دومین اعلام جرم خود در مورد قاچاق پوشاک را تقدیم مراجع قضایی نموده است. چندی قبل و در اواخر سال گذشته نیز این گمرک اولین اعلام جرم خود را در مورد تعدادی از اظهارنامه های واردکننده ارائه نموده بود.

اعلام جرم گمرک غرب در مورد قاچاق برند معروف پوشاک

در مکاتبه نخست این گمرک آمده بو که متهمین در سال 1395 مقادیر متنابهی کالاهای پوشاک، کیف، کفش، رگال، رخت آویز، قفسه فروشگاهی، کمربند و کیسه خرید را با برند… در حجم بسیار بالا به وسیله گمرکات مرزی به این گمرک ترانزیت داخلی و در ادامه با تنظیم اظهار نامه وارداتی و بدون داشتن مجوز ثبت سفارش به عبارت دیگر مازاد بر میزان چهار فقره ثبت سفارش وزارت صنعت معدن و تجارت، از این گمرک ترخیص و وارد کشور کرده اند.

اما اخیرا دومین اعلام جرم گمرک مذکور صادر شده است،. بر این اساس پس از آنالیز های تکمیلی اجرا شده در مورد سایر اظهارنامه های وارداتی شرکت… معین گشت علاوه بر موارد اعلامی در گزارش اولیه قاچاق کالاهای ذیل الذکر نیز با بهای کل 2/884/387/396/772 (دو تریلیون و هشتصد و هشتاد و چهار میلیارد و سیصد و هشتاد و هفت میلیون و سیصد و نود و شش هزار و هفتصد و هفتاد و دو) ریال و از محل تعداد 42 فقره اظهارنامه وارداتی سال 1395 بدون داشتن مجوز ثبت سفارش وارد کشور گشته است.

بر این اساس بهای کل کالاهای فاقد مجوز ثبت سفارش (موضوع گزارش اولیه و گزارش پیش رو) به میزان 6/410/920/174/476 (شش تریلیون و چهارصد و ده میلیارد و نهصد و بیست میلیون و یکصد و هفتاد و چهار هزار و چهارصد و هفتاد و شش) ریال اعلام می شود.

اعلام جرم در مورد، میزان 323627 کیلوگرم انواع پوشاک، میزان 25523 کیلوگرم رگال و رخت آویز و تعداد 95243 جفت کفش اجرا شده است.

با وجود تنظیم دومین اعلام جرم گمرک غرب در مورد قاچاق برند معروف پوشاک، شرایط اعلام جرم این پرونده در گمرک تهران اطلاعی در دست نیست.

منبع: تسنیم

آخرین خبرها از بازارهای مختلف را در صفحه بازار خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1582

به "اعلام جرم گمرک غرب در مورد قاچاق برند معروف پوشاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جرم گمرک غرب در مورد قاچاق برند معروف پوشاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید