استفاده از یاری داور اضافی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش سفر به روسیه، با تصمیم کمیته داوران AFC برای نخسین بار در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از یاری داور اضافی استفاده خواهد شد.

استفاده از یاری داور اضافی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

با مجری مستقیم تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، در آستانه قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از استفاده از سیستم یاری داور اضافی (AAR) در این مرحله اطلاع داد. این برای نخستین بار در تاریخ مسابقات تحت نظر AFC است که قرار است از سیستم یاری داور اضافی استفاده کند.

کمیته داوران AFC این تصمیم را به منظور یاری به داور مسابقه برای دریافت تصمیمات بهتر در زمین به خصوص در محوطه جریمه ها گرفته است. به این ترتیب از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو یاری داور اضافی به داور اصلی، دو یاری داور و داور چهارم، اضافه خواهند شد و در کنار هر یک از دو دروازه ایفای نقش خواهند کرد.

پرسپولیس یکی از تیم های شرکت کننده در مرحله یک چهارم نهایی است و امروز حریفش را از بین تیم های العین امارات، الهلال و الاهلی عربستان می شناسد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 662

به "استفاده از یاری داور اضافی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از یاری داور اضافی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید