ابراز نگرانی استاندار از میزان کم صادرات غیر نفتی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش سفر به روسیه، استاندار کهگیلویه و بویراحمد از میزان صادرات غیر نفتی این استان ابراز نگرانی کرد و گفت: کمتر از 10 میلیون دلار صادرات غیر نفتی داریم.

ابراز نگرانی استاندار از میزان کم صادرات غیر نفتی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش از ،حسین کلانتری گفت: میزان صادرات سالانه غیرنفتی در استان تاکنون با وجود ظرفیت های مناسب در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی کمتر از 10 میلیون دلار بوده است.

او با اشاره به ضرورت کوشش ها برای افزایش صادرات غیر نفتی و تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معطم رهبری، اضافه نمود: بدون شک مهمترین رهکار برای برون رفت از مسائل مالی تحقق اقتصاد مقاومتی است.

کلانتری با بیان اینکه 10 درصد آب های سطحی کشور در کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: پتانسیل این دیار در زمینه باغداری، کشاورزی، گیاهان دارویی و صنعت با هدف افزایش صادرات مطلوب بوده است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: یکی از برنامه های اولویت دار برای مدیران دستگاه های اجرایی حمایت از سرمایه گذاری در لوای قانون بوده و هیچ گونه کم کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

کلانتری خواهان حمایت همه جانبه از واحد های تولیدی با قابلیت صادرات شد و اضافه نمود: از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف شامل صنعت، کشاورزی و خدمات در این استان دعوت می کنیم و آمادگی هرگونه همکاری قانونی را داریم.

ط

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 344

به "ابراز نگرانی استاندار از میزان کم صادرات غیر نفتی کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز نگرانی استاندار از میزان کم صادرات غیر نفتی کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید