آکشنر: اردوغان سیاست ترکیه را آلت دست ترامپ نموده است

به گزارش سفر به روسیه، رهبر حزب خوب با خطاب قرار دادن اردوغان گفت: دوست شما ترامپ است که در مقابل روند عزل قرار گرفته است. سیاست کشور را آلت دست ترامپ قرار ندهید.

آکشنر: اردوغان سیاست ترکیه را آلت دست ترامپ نموده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مرال آکشنر رهبر حزب خوب ترکیه در نشست حزبش طی سخنانی گفت: برای حفظ حاکمیت سوریه باید با دولت این کشور همکاری نموده و با تجزیه طلبان در این کشور مقابله کرد. مطمئن باشید روزی که این اتفاق بیفتد در سوریه مسئله ای وجود نخواهد داشت و تهدید متوجه کشورمان نیز کم خواهد شد.

آکشنر با بیان اینکه امروز ترکیه و سوریه بدنبال حفظ یکپارچگی سوریه هستند، گفت: اما حزب حاکم، به کسانیکه در راه تجزیه سوریه حرکت می نمایند دوست خطاب نموده و به کسانیکه در پی حفظ تمامیت ارضی سوریه هستند می گوید با شما مذاکره نمی کنم.

وی با خطاب قرار دادن اردوغان گفت: دوست شما ترامپ است که در مقابل روند عزل قرار گرفته است. سیاست کشور را آلت دست ترامپ قرار ندهید. همانطور که عصمت اینونو گفت، همکاری با دولتهای بزرگ مانند خوابیدن کنار خرس است. آقای اردوغان یکی از آن خرس ها اکنون اقتصاد ما را تهدید می نماید و اقتدار شما را نیز از بین می برد. ملت را چطور در مقابل این تحریم های مالی محافظت خواهی کرد؟ ملت ما بیش از آنچه که داماد شما رویا پردازی می نماید، می خواهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 471

به "آکشنر: اردوغان سیاست ترکیه را آلت دست ترامپ نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آکشنر: اردوغان سیاست ترکیه را آلت دست ترامپ نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید