آماده اجرای توافق سوئد هستیم، هشدار به امارات

به گزارش سفر به روسیه، به گزارش خبرنگاران، به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) خاطرنشان کرد: در زندگی اهل بیت، درس های مهمی وجود دارد که ما برای پایبندی و استقامت در مواجهه با سختی ها به آن احتیاج داریم.

آماده اجرای توافق سوئد هستیم، هشدار به امارات

وی با اشاره به توافق انجام شده میان طرف های یمنی در سوئد، گفت: ما آماده اجرای توافق سوئد هستیم و گام اول را در بندر الحدیده برداشتیم و سازمان ملل آنرا می داند.

حوثی توضیح داد: جنگ امروز برای شکست ملت یمن و از بین بردن اتحاد و یکپارچگی آنها است تا در یک موضع که آزادی و استقلال آنها را تضمین می نماید، متحد نشوند.

رهبر انصارالله ادامه داد: دشمن درحال تشدید تجاوزات خود در جبهه های مختلف است. ما باید در وضعیت هوشیاری و آمادگی بالا باشیم و ما باید کاملا هوشیار باشیم.

وی اعلام کرد: دشمن با دشوارهای نظامی زیادی در الحدیده روبرو است و وجهه آن در جهان خدشه دار شده است و در این زمینه مسائل دارد.

رهبر انصارالله یمن تاکید نمود: به امارات توصیه می کنم که به روند تشدید حملات نظامی بازنگردد. اگر در راستای تشدید اوضاع نظامی در الحدیده حرکت کردند ما گزینه هایی داریم که مایل نیستم آنها را بیان کنم. طرف دیگر از انجام توافق سرباز می زند و به تعهدات خود در زمینه موضوعات مربوط به اسیران و اقتصاد عمل نمی نماید. منافع ملت یمن برای ائتلاف متجاوز اهمیتی ندارد.

عبدالملک الحوثی اضافه کرد: دشمنان ما در ایجاد مسائل نژادی و منطقه ای حرکت می نمایند. موضوعات نژادی رفتار جاهلی و شیطانی است. وظیفه دینی ایجاب می نماید که متحد باشیم و ملت ما باید امت واحده باشند. تکفیری ها در راستای دامن زدن به مسائل مذهبی حرکت می نمایند. اماراتی ها در راستای ایجاد اختلافات در مناطق جنوبی یمن حرکت می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 151

به "آماده اجرای توافق سوئد هستیم، هشدار به امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده اجرای توافق سوئد هستیم، هشدار به امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید