شروع مذاکرات رم با توتی برای تمدید قرارداد

به گزارش سفر به روسیه، خبرنگاران: رسانه های ایتالیا از برنامه قرمزپوشان پایتخت ایتالیا برای شروع مذاکره با کاپیتان کهنه کار خود برای تمدید قرارداد خبر دادند.

شروع مذاکرات رم با توتی برای تمدید قرارداد

به گزارش خبرنگاران، سایت فوتبال ایتالیا اعلام نمود رم به زودی مذاکراتی را با نمایندگان فرانچسکو توتی شروع خواهد نمود تا قرارداد سمبل این باشگاه را تمدید کند. از قرارداد هافبک ایتالیایی رم کمتر از یک سال دیگر باقی مانده و طبق این قرارداد، او که به عنوان برترین گلزن تاریخ باشگاه شناخته می گردد تنها تا ماه ژوئن سال 2014 با جالوروسی خواهد ماند هرچند به نظر می رسد که 2 طرف با وجود اختلاف نظرهای اولیه، برای تمدید این مدت راضی هستند.

به گزارش روزنامه کوریره دلواسپورت، توتی 37 ساله برای عقد قرارداد جدیدش با کاهش حقوق خود به 3.5 میلیون یورو در فصل موافق است به شرطی که این قرارداد 2 ساله منعقد گردد. در همین حال گفته می گردد که رم ترجیح می دهد قرارداد کاپیتان خود را برای یک سال دیگر تمدید کند.

کوریره دلواسپورت اعلام نموده که مائورو بالدیسونی، مدیرعامل باشگاه رم ظرف یک هفته آینده با توتی تماس خواهد گرفت تا شخصا درباره موضوع تمدید قرارداد با وی صحبت کند.

رم از سال 1993 که فوتبال حرفه ای را شروع نموده تنها برای رم توپ زده و در 535 بازی که برای جالوروسی انجام داده 227 گل به ثمر رسانده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 313

به "شروع مذاکرات رم با توتی برای تمدید قرارداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مذاکرات رم با توتی برای تمدید قرارداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید