آخرین تصمیمات دانشگاه تربیت مدرس برای برگزاری آزمون های انتها ترم

به گزارش سفر به روسیه، معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس به بیان توضیحاتی درباره شیوه و زمان برگزاری امتحانات سرانجام ترم دانشگاه تربیت مدرس پرداخت.

آخرین تصمیمات دانشگاه تربیت مدرس برای برگزاری آزمون های انتها ترم

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

محمدرضا کلباسی، مسجدشاهی معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگاراظهار کرد: تقویم آموزشی ما مشخص شده و بر اساس برنامه ریزی اجرا شده کلاس ها 11 تیر به پایان می رسد و 21 تیر تا 8 مرداد زمان برگزاری امتحانات است.

او افزود: ثبت اولیه نمرات دانشجویان در بازه زمانی 22 تیر تا 15 مرداد، مهلت اعتراض دانشجویان از 15 تا 20 مرداد بوده و اعلام نتایج نهایی آزمون های پایان ترم از شنبه اول شهریور تا چهارشنبه 5 شهریور است. هنوز تصمیم قطعی برای برگزاری امتحانات به صورت مجازی و یا حضوری نگرفته ایم.

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس گفت: قطعا امتحانات پایان ترم در دو مرحله برگزار می گردد به این صورت که حدود 50 درصد از نمره پایان ترم از طریق ارزشیابی طول ترم و تکالیفی که به دانشجو در این مدت داده می گردد، خواهد بود و 50 درصد دیگر از طریق امتحان پایان ترم سنجیده می گردد که البته درباره حضوری و یا مجازی بودن آن هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است و کل نمره پایان ترم از طریق یک امتحان سنجیده نمی گردد.

شرایط شرکت فرهنگیان رسمی یا پیمانی در آزمون کاردانی به کارشناسی 99

کلباسی در ادامه با بیان اینکه در حال آنالیز 5 تا 6 روش آزمون دریافت هستیم، افزود: در دانشگاه تربیت مدرس دانشکده های مختلفی از قبیل فنی، کشاورزی، هنر و علوم دریایی و ... داریم که هر کدام ماهیت مخصوص به خود را دارند و نمی توانیم بگوییم که همه به یک شکل آزمون پایان ترم بدهند. بنابراین مجبور هستیم چندین روش را به دانشکده ها پیشنهاد بدهیم تا هر دانشکده به فراخور ماهیت خود یک یا حتی چند روش را برای برگزاری امتحان پایان ترم انتخاب کند.

کلباسی در ادامه بیان نمود: ارزشیابی دروس دانشگاه از 31 خرداد آغاز و تا 11 تیر ادامه دارد، همچنین امتحانات دروس مدرسی از شنبه 14 تیر آغاز و تا 19 تیر ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 960

به "آخرین تصمیمات دانشگاه تربیت مدرس برای برگزاری آزمون های انتها ترم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین تصمیمات دانشگاه تربیت مدرس برای برگزاری آزمون های انتها ترم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید